اهدای اسکار به آرگو در مقابل طرح مذاکره نشان از تناقض رفتاری مقامات آمریکایی است

۱۰م اسفند ،

“دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز” گفت: اهدای جایزه اسکار در مقابل طرح مذاکره مستقیم که چندی پیش از سوی مقامات ارشد ایالات متحده مطرح شد، نشان از نوعی تناقض رفتاری در رفتار مقامات آمریکایی‌ است.

ایمان عطایی‌فر در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،در ارتباط با اهدای جایزه اسکار به فیلم” آرگو” از سوی “میشل اوباما” اظهار داشت: انجام اقدامات ضد ایرانی آمریکایی‌ها در عرصه هنر در این چند سال اخیر شدت زیادی به خود گرفته که اوج این کار را در انتخاب فیلم‌های “جدایی نادر از سیمین” و آرگو در دو سال پیاپی شاهد بودیم.

وی ادامه داد: سیاسی بودن جایزه اسکار بر هیچ کسی پوشیده نیست و دشمن با به راه انداختن جنجال رسانه‌ای سعی در اعمال فشار به جمهوری اسلامی ایران دارد تا بتواند از این طریق به ادعاهای خود در به انجام رساندن مذاکره مستقیم با ایران جامه عمل بپوشاند.

این فعال دانشجویی بیان داشت: اهدای جایزه اسکار در مقابل طرح مذاکره مستقیم که چندی پیش از سوی مقامات ارشد ایالات متحده مطرح شد، نشان از نوعی تناقض رفتاری در رفتار مقامات آمریکایی‌ است.

دبیر انجمن اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز  تصریح کرد: قبول مذاکره با آمریکا به معنای شکست ایران و پیروزی آنهاست و مسئولان ایرانی باید با  تبعیت از بیانات مقام معظم رهبری و هوشیاری کامل در این مسیر گام بردارند و فریب نقشه‌های شوم آنها را نخورند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.