اهدای شطرنج «تخته نرد شو»؛ به قهرمان المپیک ؛ دستاورد سفر فتح الله زاده به اوکراین

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – علی فتح الله زاده همان طور که وعده داده بود ، خودش را به کیف رساند تا حاصلش انتشار یافتن این تصاویر در پایگاه اینترنتی باشگاه استقلال باشد.

به گزارش ممتاز ؛ علی فتح الله زاده همان طور که گفته بود برای مسئولیتی خطیر صبح چهارشنبه وارد فرودگاه کیف شد تا پنجشنبه به تهران برگردد. او پیش از رفتن در یکی از اخرین مصاحبه هایش گفت:« من باید یک روز به این کشور بروم چون باید یک تفاهم نامه مهم با باشگاه دینامو کیف امضا کنیم. البته می دانم رفت و آمدم سبب کلی حرف و حدیث می گردد اما …» شوالیه آبی ها که آرم زیبای شوالیه اش را روی میز کارش گذاشته در روزی که به اوکراینی رفت ف غیر از چند عکس یادگاری زیبا با امیرخان قلعه نویی ، جلوی در هتل شان در کیف ، با او به دیدار تدیف که پایگاه اینترنتی باشگاه او را قهرمان شطرنج المپیک معرفی کرده رفت و به نوشته پایگاه اینترنتی ، یک شطرنج نفیس که از شمایلش پیداست قابلیت تبدیل شدن به « تخته نرد» را هم دارد و به نظر ساخت هنرمندان کردستانی ایران است را به این قهرمان هدیه کرد و در ازایش از او یک کتاب امضاء شده گرفت. 

حالا باید دید حاجی با این مسافرت فشرده توانسته پاسخی محکم به سفر ۳ روزه محمد رویانیان به کازا برای امضای تفاهم همکاری با روبین کازان داده باشد؟

این دو از نوشابه نیروزا

 گرفته تا هواپیما و امضای تفاهمنامه همکاری با یکدیگر کل دارند و باید دید پایان این قصه به کجا خواهد انجامید!

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.