اهدای لوح ایمنی به مساجد شمال تهران

۲۲ آبان ،

همزمان با فرارسیدن ماه محرم و به منظور آموزش مسائل ایمنی به نمازگزاران و عزاداران لوح ایمنی از سوی دبیرخانه جامعه ایمن شهرداری منطقه ۳ تهران تدوین شد .

به گزارش تفسیری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه ۳، مرتضی شیربک دبیر جامعه ایمن منطقه با اعلام این خبر گفت : به منظور ارج نهادن به اماکن مذهبی ، مساجد ، تکایا و حسینیه ها و تامین ایمنی نمازگزاران و عزاداران که به ویژه در ایام محرم به این اماکن مراجعه می کنند بروشور ها و لوح هایی با مضامین آموزشی تهیه و ایام ماه محرم و صفر در میان مساجد توزیع می گردد. 
شیربک با اشاره به اینکه این منطقه به منظور پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی همچون آتش سوزی مسجد ارگ ، پیام هایی را با مضامین آموزشی تهیه کرده است. 
وی خاطر نشان کرد: این مضامین و پیام های آموزشی در ۱۰ هزار برگ بروشور و تعدادی لوح در ابعاد بزرگ تهیه شده است افزود: این بروشورهایی آموزشی در ایام محرم و سایر مناسبت ها در بین نمازگزاران توزیع می گردد ضمن اینکه لوح های ایمنی نیز در اندازه و شکلی تهیه شده است که قابل نصب بر روی مدخل ورودی  مساجد و همچین ماندگار باشند . 
دبیر جامعه ایمن منطقه ۳ در ادامه یادآور شد : کمیته راهبری این منطقه درصدد تهیه بروشورها و لوح های آموزشی دیگری تحت عنوان مدرسه ایمن ، محیط کار ایمن ، معبر ایمن ، بیمارستان ایمن و… است . 
شیربک ضمن ابراز امیدواری از اینکه نکات و پیشنهاد های ایمنی مورد توجه شهروندان قرار گیرد افزود: شهرداری منطقه ۳ تهران در اواخر سال ۱۳۸۹ به شبکه جهانی جامعه ایمن ملحق شده است ./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.