اهمال مسئولان و افشای اطلاعات خصوصی ۳٫۶ میلیون آمریکایی

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از فاوا نیوز در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

فاوانیوز: بسیاری از تحلیلگران امنیتی، فرماندار این ایالت نیکی هالی را در این زمینه مقصر دانسته و می گویند وی مسئول نشت شماره های تامین اجتماعی میلیون ها نفر از مردم از اداره درآمد این ایالت است.

به گزارش تفسیری فاوانیوز iبه نقل از پایگاه خبری فن آوری اطلاعات ایران از فارس، وی که با پرسشی در مورد سبب عدم رمزگذاری اطلاعات یاد شده مواجه شده بود، گفت: عدم رمزگذاری اطلاعات شخصی کاربران بر اساس رویه های متداول در صنعت آی تی صورت گرفته است. وی افزوده که اطلاعات شخصی مالیات دهندگان که iبه دیگر ایالات ارسال شده هم رمزگذاری نشده اند.

وی رمزگذاری داده های مختلف را رویه ای طاقت فرسا توصیف نموده که حتی بسیاری از بانک ها هم آن را انجام نمی دهند. این اظهارات با واکنش بسیار تند و منفی مردم و متخصصان امنیتی مواجه شده است.

هالی در پاسخ iبه پرسش های خبرنگاران استاندارد صنعتی را عدم رمزگذاری شماره های تامین اجتماعی دانسته و گفته تصور نکنید که حتی بانک ها این اطلاعات را رمزگذاری می نمایند، زیرا این کار بسیار پیچیده است.

بررسی ها نشان می دهد هکرهایی در خارج از آمریکا با نفوذ iبه پایگاه داده اداره درآمد ایالت کارولینای جنوبی iبه شماره های تامین اجتماعی و دیگر داده های شخصی مربوط iبه ۳٫۶ میلیون نفر دسترسی پیدا نموده اند. پیش از این اطلاعات ۳۸۷ هزار کارت اعتباری هم در ماه سپتامبر iبه سرقت رفته بود.

فاوا نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.