اهمیت استفاده از CMS برای وب پایگاه اینترنتی ها

۱۷م آذر ،

نشر رو به رشد بازاریابی آنلاین و همچنین استفاده از آن نیازمند به روز رسانی مرتب وب پایگاه اینترنتی ها و ارائه اطلاعات مرتبط و به هنگام در جذب بازدید کننده است.

مهناز زمانی کارشناسIT، در گفتگو با خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران گفت:  CMS امکان توسعه وب پایگاه اینترنتی و کنترل آن و نیز اعمال تغییرات بدون نیاز به کمک برنامه نویسان را برای اشخاص غیر فنی و کسانی که از برنامه نویسی سررشته ای ندارند  را فراهم آورده است و توانسته نظر اشخاص بسیاری را به خود جلب کند.

وی در ادامه به معرفی قالب های پرطرفدار CMS پرداخت که عبارتند از Zebd،  Zebcart ، Joomla.

CMS این امکان رابرای ما فراهم می کند تا بدون ایجاد نظر برای شاخص های عملیاتی و قابلیت مدیریت محتوا ، هزینه های راه اندازی و مدیریت را کاهش دهیم.

وی در ادامه افزود: اگر وب پایگاه اینترنتی طراحی شده را در CMS توزیع بدهیم، می توان بدون نیاز به یک تیم بزرگ جهت مدیریت و صرف هزینه های بالا، به کنترل محتوای وب پایگاه اینترنتی و اعمال تغییرات در آن بپردازیم.

زمانی تصریح کرد: هر فرد با توجه به پایگاه اینترنتیی که طراحی می کند باید قادر به تطبیق خود با سیستم CMS باشد چرا که می تواند CMS را بر اساس نیاز خود مناسب سازی کند.

این کارشناس در ادامه به مزایای استفاده از CMS بری پایگاه اینترنتی ها اشاره کرد:

۱- عدم نیاز به دانش برنامه نویسی برای کنترل وب پایگاه اینترنتی 

۲- امکان به روز رسانی محتوا توسط خود فرد و بدون نیاز به کمک تیم فنی و به دنبال آن صرفه جویی در زمان

۳- امکان مدیریت وب پایگاه اینترنتی در هر زمان و مکان فقط با داشتن یک ارتباط اینترنتی

زمانی در پایان گفت: CMS در بسیاری از پلت فرم های گوناگون موجود است ،همچنین وب پایگاه اینترنتی هایی که در حال حاضر در حال فعالیت می باشند را می توان به راحتی بر اساس CMS مناسب سازی کرد .یکی دیگر از امتیازات مهم CMS نسبت به دیگر سیستم ها علاوه بر صرفه جویی در زمان ” امنیت” است به طوری که همزمان با توسعه یافتن یک وب پایگاه اینترنتی، اختیار و کنترل کامل ان در دست مالک وب پایگاه اینترنتی قرار دارد./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.