اهم اظهارات رییس جمهور در خصوص رحلت آیت الله هاشمی

سیاست > دولت – رییس جمهوری با بیان اینکه مردم انصافا در رحلت این مرد بزرگ وفاق خود را نسبت به خادمان نظام و انقلاب به خوبی نشان دادند گفت: این حرکت از نظر سیاسی مهم بود که ملت در کنار مسوولان بزرگ نظام تا روز آخر هستند.

به گزارش ممتاز نیوز حسن روحانی در حاشیه زیارت مرقد مطهر امام راحل و رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران افزود: مردم نشان دادند که بعد از رحلت یا شهادت هم با حضور میلیونی خود، این رابطه و ارتباط بین مردم و مسوولان برای همیشه وجود دارد.

وی ادامه داد: رحلت آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی از یاران بسیار نزدیک امام و مقام معظم رهبری برای همه ملت ایران یک مصیبت بزرگ بود.

اهم اظهارات رییس جمهور را به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

*هاشمی در همه روزهای انقلاب ، نهضت اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران یک تفاخر بزرگ برای مردم بود.

*رحلت آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی مظلومیت ایشان را نشان داد ، در تاریخ انقلاب و نهضت مظلومینی را دیدیم که در میان آنها آیت الله شهید بهشتی نمونه بزرگی بود و آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی هم شبیه آن مرد بزرگ دارای مظلومیت بود و این مظلومیت باعث شد مردم بعد از رحلت ، تکان خوردند.

*این مساله باعث شد همه مردم وحدت بیشتری پیدا کنند و مراسم آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی نمایشی بود از وحدت مردم و همه جناح ها و گروه ها که نشان می دهد ملت بزرگ ایران زمان شناس است.

*رحلت آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی باعث شد همه مردم یکپارچه به صحنه بیایند و به جهانیان نشان دهند که به وظیفه خود عمل می کنند.

*اگر بخواهیم ویژگی بزرگ آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی را ذکر کنیم ایشان در سراسر زندگی به غیر از جهاد ، ایثار و فداکاری دارای عقلانیت و اعتدال بود.

*آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی در مسائل مختلف ، فشارها و پیچ و خم ها، راه عقلانیت ، تدبیر و میانه روی را طی می کرد و پیام آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی برای همه ما ادامه راه عقلانیت و اعتدال است.

*خوشبختانه آیت الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی در طول حیات خود در کنار امام و رهبری بود و امروز هم پس از رحلت ، قبر شریف وی در کنار مقبره مطهر امام راحل و سید احمد آقا خمینی قرار گرفت و نشان داد حیات و ممات ایشان در کنار امام بوده است.

*خداوند به همه توفیق دهد که راه امام و رهبری را ادامه بدهیم و خادم خوبی برای مردم باشیم.

۲۹۲۱۹

 

 

باز نشر: اخبار ایران و جهان ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.