اواخر نوامبر، نشست بین المللی حمایت از اسرای فلسطینی برگزار می شود

دوشنبه ۱۸ اردیبهشت – ۱۱:۰۹:۲۹ ق.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- وزیر امور اسیران و آزادگان فلسطینی از برگزاری نشستی بین المللی برای حمایت از اسرای فلسطینی در اواخر ماه نوامبر آینده خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از واحد برون مرزی، عیسی قراقع وزیر امور اسرا و آزادگان فلسطینی پس از نشست دیروز (یکشنبه) اتحادیه عرب گفت، قرار شد ۲۹ نوامبر آینده، نشستی بین المللی در حمایت از اسیران فلسطینی برگزار شود.
به گزارش خبرگزاری فلسطین (وفا)، قراقع افزود، در نشست اتحادیه عرب، تلاش شد تا مساله اسیران فلسطینی، به مساله ای بین المللی مبدل شود.
وزیر امور اسرا و آزادگان فلسطینی تصریح کرد، مساله اسرای فلسطینی در اختیار مجمع عمومی سازمان ملل متحد قرار داده می شود تا برای اعزام کمیته تحقیق درباره جنایت های بشری رژیم صهیونیستی ضد فلسطینیان و محاکمه سران این رژِیم، اقدام شود.
قراقع تاکید کرد، با توجه به ادامه اعتصاب غذای اسیران فلسطینی، رژیم صهیونیستی، مسوول جان اسرا است.
وزیر امور اسرا و آزادگان فلسطینی، قطع روابط با رژیم اسرائیل را به منظور حمایت از اسیران در برابر جنایت های این رژیم خواستار شد.
قراقع همچنین بر لزوم حمایت مردمی همه کشورهای عربی و اسلامی از اسیران فلسطینی و همبستگی با آنها تاکید کرد.
وزیر امور اسرا و آزادگان فلسطینی خاطرنشان کرد، هر گونه آسیبی که به اسرا برسد، وضعیت را به حد انفجار می رساند و مساله اسرا فقط با راه حل عادلانه و منصفانه حل می شود.
صدها اسیر فلسطینی از هفدهم آوریل همزمان با روز اسیر فلسطینی، در اعتراض به وضعیت بد زندان های رژیم اسرائیل و برای رسیدن به خواسته های قانونی خود به اعتصاب غذا دست زده اند.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۷۱۱۰۹۲۹۵۰۸


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.