اوباما اقدامات بیشتری علیه ایران اتخاذ می کند / اهدای سلاحهای فوق پیشرفته به تل آویو

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه صهیونیستی “جروزالم پست” ، ” اوباما” رئیس جمهور آمریکا با هدف جلب حمایت لابی صهیونیست در آستانه انتخابات آمریکا قصد دارد تهدیدهای نظامی اش علیه ایران را افزایش دهد.

به نوشته این روزنامه، طرح اوباما برای فشار بر ایران شامل افزایش رزمایش نظامی در خلیج فارس ، استقرار سیستم های ضد موشکی بیشتر در این منطقه و اعمال فشارهای بیشتر بر منابع درآمدی ایران از نفت است.

همچنین دولت اوباما قرار است برای اینکه به مقامات رژیم صهیونیستی تضمین دهد که نخواهد گذاشت ایران هسته ای شود برای برنامه هسته ای ایران خطوط قرمزی تعیین کند درخواستی که دو روز قبل “نتانیاهو” نخست وزیر رژیم صهیونیستی از آمریکا داشت.

بسیاری از کارشناسان تهدیدهای ” نتانیاهو ” علیه جمهوری اسلامی ایران در هفته های اخیررا نوعی بازی سیاسی نخست وزیر این رژیم می دانند که قصد دارد از این طریق بر مشکلات سیاسی و اقتصادی اش در داخل سرپوش بگذارد و هم نوعی باج خواهی سیاسی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا است که از طریق آن از ” اوباما” امتیازات بیشتری می گیرد.

به نوشته جرزالم پست به نقل ازروزنامه ” تایمز” ، برخی از مشاوران انتخاباتی اوباما از او خواسته اند برای کسب حمایت لابی صهیونیسم آمریکا در انتخابات باید با اقدامات شدید تر علیه ایران بتواند به مقامات صهیونیست این پیغام را دهد که آماده است علیه ایران اقدام نظامی کند. 

همچنین روزنامه “معاریو” در شماره امروز خود از موافقت مقامات آمریکایی با دادن سلاح های فوق پیشرفته به رژیم صهیونیستی خبرداده است.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.