اوباما کارمند رژیم صهیونیستی است

۱فروردین ۱۳،

این (درخواست اوباما) نشان می‌دهد که حساب باز کردن روی مذاکرات احمقانه است و ثابت می‌کند که گزینه مقاومت درست است.

حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: اوباما مانند یک کارمند رژیم صهیونیستی و نه شخص اول دولت یک کشور مستقل یعنی امریکا صحبت می‌کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران  به نقل از پرس تی وی، جنبش حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: وی (اوباما) مانند یک کارمند رژیم صهیونیستی و نه شخص اول دولت یک کشور مستقل یعنی امریکا صحبت می‌کند.

حزب الله با اشاره به واسطه گری اوباما بین رژیم اسرائیل و فلسطینی‌ها جهت تحقق طرح دو کشوری، افزود اوباما می‌خواهد که اعراب دشمن را به عنوان یک کشور یهودی در منطقه پذیرفته و عادی سازی روابط با آن را آغاز کنند و این در حالی است که او به هیچ یک از مطالبات عادلانه مردم فلسطین اشاره نکرد.

در ادامه این بیانیه آمده است، درخواست اوباما برای تروریستی قلمداد شدن جنبش حزب الله نشان می‌دهد که مذاکرات مسیر درستی نیست و حاکی از این است که مقاومت تنها گزینه است.

 این (درخواست اوباما) نشان می‌دهد که حساب باز کردن روی مذاکرات احمقانه است و ثابت می‌کند که گزینه مقاومت درست است.

این بیانیه بعد از این انتشار یافت که اوباما از دولت‌ها خواست که حزب الله را در فهرست «سازمان‌های تروریستی» قرار دهند.

امریکا همچنین از اتحادیه اروپا خواست که همانند واشنگتن، حزب الله را سازمانی تروریستی قلمداد کند. با وجود این، این اتحادیه تاکنون در مقابل این خواسته مقاومت کرده است.

اوباما اوایل روز در آخرین بخش سفر خود به خاورمیانه به منظور دیدار با ملک عبدالله دوم، پادشاه اردن وارد این کشور شد.

پیش بینی می‌شود دو طرف در مورد بحران جاری در کشور سوریه و همچنین مذاکرات به اصطلاح صلح اسرائیل- فلسطین بحث و گفت‌وگو کنند.

رئیس جمهور امریکا ۲۰ مارس (۳۰ اسفند) سفر سه روزه خود به خاورمیانه را آغاز کرد و با بنیامین نتانیاهو، اول وزیر رژیم اسرائیل دیدار و حمایت کامل خود را از این رژیم اعلام کرد.

وی همچنین روز پنج شنبه به کرانه اشغال شده باختری نیز سر زد و با محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین دیدار کرد. این اقدام موجی از اعتراضات را در بین فلسطینی‌ها در پی داشت.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.