اورانگوتان با ۱۰۴ ساچمه در بدن زنده ماند

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز iبه نقل از جام جم آنلاینیک ماده اورانگوتان که با ۱۰۴ ساچمه تفنگ شکاری سوراخ سوراخ شده بود در جزیره بورنئو اندونزی زنده کشف شد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری فرانسه، یک مسئول آژانس حمایت از حیوانات گفت: این اورانگوتان ماده که “آئان” نامگذاری شده ۱۰ اکتبر در بخش اندونزیایی جزیره بورنئو با ۱۰۴ ساچمه در بدنش کشف شد. ۳۷ ساچمه iبه سر حیوان و ۶۷ ساچمه iبه نقاط دیگر بدنش اصابت کرده اند. این حیوان که گونه اش در خطر انقراض قرار دارد iبه سبب اصابت ساچمه ها از یک چشم نابینا و iبه شدت مجروح شده است.


اعضای آژانس حمایت از حیوانات اورانگوتان مجروح را در یک مزرعه پرورش نخل های روغنی پیدا کردند. آنها چندان امیدی iبه زنده ماندن حیوان نداشتند اما ظاهرا iبه نظر می رسد این گونه پایه می تواند از مرگ نجات یابد.


هارتونو مسئول آژانس حمایت از حیوانات افزود: اورانگوتان iبه شدت مجروح شده است و هنگامی که می خواستیم او را انتقال دهیم با همه نیروی خود مبارزه می کرد. اکنون او خوردن غذا را آغاز کرده که این مساله امیدوارکننده ای است.


وی خاطرنشان کرد: پس از iبهبودی ما می توانیم حیوان را آزاد کنیم اما از زنده ماندنش مطمئن نیستیم زیرا چشم چپش را بر اثر اصابت ساچمه از دست داده است.


عاملان تیراندازی iبه اورانگوتان شناسایی نشده اند اما اغلب مزارع پرورش نخل های روغنی افرادی را برای کشتن اورانگوتان ها و دیگر حیواناتی که با ایجاد مزارع از زیستگاه شان رانده شده اند، در استخدام دارند. مترجم: iبهرام افتخاری.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.