اوزیل: می‌خواهم بهترین بازیکن جهان شوم

۳۰م دیماه ،

916972-15239565-640-360.jpg

هافبک ترک تبار رئال‌مادرید گفت، می‌خواهد روزی بهترین بازیکن جهان شود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مسوت اوزیل روزهای درازی را در فوتبالش پیش‌رو دارد. او می‌گوید، آنچه تاکنون برایش ممکن شده، کافی نیست و برای آینده برنامه‌ها و هدف‌های فراوانی را در سر دارد.

هافبک آلمانی رئال‌مادرید در گفت‌وگو با روزنامه‌ آلمانی “بیلد” عنوان کرد: بازیکن ثابت بهترین باشگاه فوتبال جهان هستم. بدیهی است که می‌خواهم بهترین بازیکن جهان شوم. از خودم انتظار‌های بسیاری دارم و معتقدم می‌توانم انتظارها از خودم را عملی کنم.

این بازیکن ۲۴ ساله دربارهٔ تیرگی رابطه‌اش با ژوزه مورینیو هم گفت: از نظر من مورینیو بهترین مربی دنیاست. او به من اعتماد کرده و می‌خواهم با عملکرد خوبم پاسخ اعتمادش را بدهم. مربی می‌داند چه کارهایی از من بر می‌آید. او اغلب با من حرف می‌زند و انسانی صریح و صادق است. روی این ویژگی‌های او حساب می‌کنم.

اوزیل به فشار رسانه‌ها روی رئال‌مادرید به ویژه در فصل اخیر اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها نمی‌دانند در داخل ما چه می‌گذرد. اغلب بزرگنمایی می‌شود. وقتی بازیکن سه واکنش خوب دارد، خوشحال می‌شود و زمانی که اوضاع خوب نیست بازیکن به سرعت ناراحت می‌شود. در رختکن اغلب به همه آنچه نوشته می‌شود، می‌خندیم. از نظر من تنها این مهم است که ما در داخل خودمان به هم احترام می‌گذاریم. بازیکنان و مربیان. موضوع همین است.

اوزیل دربارهٔ آینده ورزشی‌اش هم گفت: طوری بزرگ شده‌ام که هیچ وقت فرار نمی‌کنم. دوست دارم سال‌های بسیاری را در رئال‌مادرید بازی کنم. اگر بتوانم چیزی را آرزو کنم، این خواهد بود که فوتبالم را در رئال مادرید به پایان برسانم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.