اوضاع خرید و فروش ویلا +جدول

این روزها شواهد نشان می‌دهد که فروش «ویلاهای مشارکتی» رنگی دیگر به خود گرفته است تا شاید مالکان آنها بتوانند خریداران بیشتری را جذب خود کنند.

این بار پروژه ویلاهای مشارکتی فقط در شهرهای شمالی کشور به اجرا گذاشته نمی‌شود، چراکه شهرهایی همچون مشهد و کیش گزینه‌های بعدی پروژه ویلاهای مشارکتی هستند.
در پروژه قبلی ویلاهای مشارکتی افراد با پرداخت چند صد هزار تومان در قالب چند قسط یک سهمیه از یک ویلا را خریداری می‌کردند و به‌طور کلی در طول سال تنها حق استفاده یک هفته از ویلا را داشتند و این مدت زمان از سوی نماینده فروش تعیین می‌شد و خریدار هیچ دخالتی نمی‌توانست در تعیین زمان مقرر داشته باشد و همچنین اگر متقاضی در زمان معین شده امکان استفاده را نداشت امتیازش را از دست می‌داد مگر اینکه به‌طور توافقی با سهامدار دیگری زمان استفاده از ویلا را با یکدیگر جابه‌جا می‌کردند.
حال نماینده فروش ویلاهای مشارکتی با طرحی جدید اظهار کرده است: زمان استفاده از ویلا توسط متقاضی تعیین می‌شود و شرکت هیچ دخالتی در این امر ندارد فقط کافی است متقاضی دو هفته قبل از اقامت خود در ویلا به شرکت اطلاع بدهد.
متراژ این دسته از ویلاها بین ۷۰ تا ۱۰۰ متر مربع است و البته واحدها به‌صورت مبله به خریداران تحویل داده می‌شود.
خریداران برای خرید مشارکتی باید در ۴۸ قسط (۴ سال) ماهانه ۱۰۰ هزار تومان را پرداخت کنند.
وی تاکید کرد: پروژه‌های مشهد، کیش و ترکیه به سرانجام رسیده است، اما همچنان به متقاضیان ابلاغ نشده و هنوز تحویل واحدها با چه شرایط و چه هزینه‌ای مشخص نشده است اما به‌طور یقین قیمت خرید ویلاها در این دو شهر و کشور از قیمت تعیین شده برای ویلاهای رامسر متفاوت است.
نماینده فروش این واحدها درباره نحوه سند این ویلاهای مشارکتی خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه یک دستگاه ویلا از چندین مالک برخوردار است در سندی که به آنها تحویل داده می‌شود قدرالسهم هر یک از آنها در سند مشخص می‌شود.


پایگاه خبری تحلیلی اقتصاد آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.