اوضاع سوریه از هر زمانی دیگری بهتر است

مهر: وزیر اطلاع رسانی سوریه امروز در گفتگویی تلویزیونی اظهار داشت: اوضاع کنونی سوریه از هر زمان دیگری از آغاز بحران بهتر شده است و برای همگان هویت دشمن و کانالهای کمک رسانی به آنها را شناسایی شده است.

“عمران الزعبی” در گفتگو با تلویزیون دولتی سوریه که امروز جمعه پخش شد، تاکید کرد: شرایط کنونی سوریه از هر زمان طی بحران اخیر بهتر شده است.

وی افزود: هم اکنون برای همگان هویت دشمن و اماکن حضور آنها، راههای کمک رسانی نظامی و سیاسی به گروههای مسلح و حامیان خارجی آنها شناسایی شده است.

الزعبی تاکید کرد: زمانی که از مفهوم پیروزی صحبت می کنیم به پیروزی سوریه و شکست توطئه های خارجی و همدستان داخلی آنها اشاره داریم.

وی سیاستهای رژیم قطر که حامی تروریستها در سوریه است را خطری برای امنیت و صلح بین الملل دانست و افزود: حاکمان قطر، این کشور را به خزانه مالی گروه القاعده در راستای پروژه تخریب و نابودی سوریه تبدیل کرده اند.

وزیر اطلاع رسانی سوریه این سوال را مطرح کرد که واقعا حاکمان قطر با چه مصلحتی دست به این اقدامات می زنند؟

وی افزود: حاکمان قطر در آن حد از فهم سیاسی و آگاهی نیستند که طرح سیاسی ویژه ای داشته باشند، بلکه آنها فقط یک ضلع تامین کننده مالی توطئه هستند و در نهایت آنها ابزاری در خدمت پروژه رژیم صهیونیستی در خاورمیانه هستند.

الزعبی همچنین تاکید کرد: ما می دانیم که عربستان سعودی و ترکیه بخش بزرگی از دخالتهای تجاوزگرانه علیه سوریه را تشکیل می دهند. اگر آنها نیتهای مسالمت آمیز دارند باید از تامین مالی گروههای مسلح و تروریستها و جوسازی رسانه ای علیه سوریه دست بردارند.

وزیر اطلاع رسانی سوریه تاکید کرد: هدف پروژه صهیونیستی در منطقه در مرز جغرافیایی معینی محدود نمی شود. این طرح بر تضعیف تمام کشورهای منطقه و ایجاد رژیمهای توخالی و بدون هویت مبتنی است و در این صورت است که اسرائیل به هدف نهایی خود در منطقه می رسد.
پایان مطلب/


شبکه ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.