اولادی: برای بازی با استقلال آماده‌ام/ ملوان لیاقت گرفتن سهمیه آسیا را دارد

 اولادی در گفت‌وگو با خبرآنلاین ابتدا در مورد وضعیت فعلی‌اش می‌گوید:« من مدتی است که صبح و بعدازظهر تمرین می‌کنم و روزهای سخت و پرفشاری را پشت سر گذاشتم تا به آمادگی کامل برسم. به هر حال چند وقت از شرایط تمرین دور بودم و باید خودم هم به طور اختصاصی تمرین می‌کردم تا عقب نمانم. امیدوارم روزهای خوبی در ملوان داشته باشم.»

از اولادی می‌پرسیم که در حال حاضر چند درصد آماده هستی که او جواب می‌دهد:« ۷۰ تا ۸۰ درصد آماده هستم و شرایط بازی را دارم. من مدتی بود بازی نمی‌کردم به همین دلیل تمرینات سختی را در دستور کار قرار دادم تا از لحاظ بدنی آماده شوم و حالا ۷۰ تا ۸۰ درصد آماده هستم.» او در پاسخ به این سوال که آیا شرایط بازی کردن مقابل استقلال را داری می‌گوید:« هر چه مربیان صلاح بدانند همان خواهد شد ولی من آماده بازی با استقلال هستم و هیچ مشکلی ندارم. چه یک دقیقه بازی کنم چه ۹۰ دقیقه، نهایت تلاشم را برای موفقیت ملوان انجام خواهم داد.»

اولادی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنی ملوان امسال سهمیه آسیا بگیرد خاطرنشان می‌کند:« شرایط تیم ما خوب است و خوشبختانه بازی‌های لیگ را خیلی خوب شروع کردیم. تیم ما هم از لحاظ مدیریتی هم از لحاظ کادرفنی و هم از لحاظ بازیکن شرایط خوبی دارد و فکر می‌کنم ملوان لیاقت کسب سهمیه آسیا را دارد.»

۴۳ ۴۳

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.