اولادی: هیچ کس نمی دانست قرار است به استقلال بیایم/ فقط یک بار به سپاهان گل زدم

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – اولادی می گوید امیدوار است بتواند در بازی با سپاهان انتظارات را برآورده کند.

به گزارش ممتاز؛مهرداد اولادی حالا جزو آن دست از بازیکنانی است که در تاریخ فوتبال ایران پیراهن استقلال و پرسپولیس را برتن کرده است. او در فصل نقل و انتقالات بسیار بی‌سروصدا رضایت‌نامه‌اش را از نفت تهران گرفت و در نهایت پیراهن آبی را برتن کرد. با این حال اولادی تاکید می‌کند که پرسپولیس و هوادارانش برای او قابل احترام می باشند. اولادی در خصوص شرایطش در استقلال و مسائل مختلف به سوالات خبرآنلاین پاسخ می‌دهد.

وقتی قصد داشتی به استقلال بروی فکر نمی‌کردی که این موضوع برایت دردسرساز شود؟

وقتی می‌خواستم استقلال را انتخاب کنم همه چیز را در نظر گرفتم. در ابتدا باید بگویم که پرسپولیس و هوادارانش برای من قابل احترام می باشند ولی من به استقلال آمدم چون نمی‌خواستم فوتبالم تمام شود. شاید ایران تا چند سال دوباره نتواند به جام جهانی برود به همین سبب من نمی‌خواستم فرصت بازگشت به تیم ملی را از دست بدهم. در فوتبال هر بازیکنی می تواند برای تصمیم گیری مختار باشد و فکر می کنم هواداران پرسپولیس هم به من حق بدهند که باید آینده ام را در نظر می گرفتم.

حالا در مجموع پرسپولیسی هستی یا استقلالی؟

دوست ندارم به این سوالات جواب بدهم.من در پرسپولیس بازی کردم و برای هواداران این تیم احترام قائلم و حالا هم وظیفه دارم برای استقلال نهایت تلاشم را انجام دهم.

در نفت تهران نمی‌توانستی به تیم ملی برسی؟

در نفت یک جورهایی دیده نمی‌شدم و خودتان می‌دانید که شرایط تیم‌هایی که تماشاگر ندارند چگونه است. بازیکنان تیم ملی معمولا از پرسپولیس، سپاهان، استقلال و لژیونرها شکل می‌گیرد و من دوست داشتم به استقلال بیایم. یکی دیگر از دلایل من برای آمدن به استقلال امیر قلعه‌نویی بود. او حتی زمانی که در سپاهان و تراکتور بود با من حرف زد ولی قسمت نشد در تیمش بازی کنم.دوست داشتم با این مربی کار کنم.شما دیدید که بی سر و صدا به استقلال آمدم و فقط  این مورد من و قلعه نویی حرف زدیم.هیچ کس نمی دانست قرار است به استقلال بیایم.

حالا فکر می‌کنی با آمدن به استقلال قطعا به تیم ملی می‌رسی؟

کارلوس کروش ۲ سال در حالی که شرایط چندان خوبی نداشتم مرا دعوت می‌کرد و فکر می‌کنم اگر در استقلال گل بزنم قطعا به تیم ملی دعوت خواهم شد. در این تیم انگیزه بسیاری داریم، استقلال تیم پرطرفداری است و از طرفی در لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارد. این مسائل امتیازهای مثبتی محسوب می‌شود.

آیا با یحیی گل محمدی اختلاف داشتی؟

ما با یکدیگر مشکل شخصی نداشتیم و فقط اختلاف سلیقه بود. نظر او این بود که من به عنوان مهاجم نوک بازی نکنم در حالی که خودم دوست داشتم مهاجم نوک باشم. من هیچ وقت در باشگاه نفت دچار مشکل نشدم و همیشه از آنها کمال تشکر را دارم.

عملکرد خودت را مقابل ملوان چطور ارزیابی می‌کنی؟

من نیم ساعت بازی کردم و تمام تلاشم را به کار گرفتم، امیدوارم کادرفنی راضی باشد. شاید بسیار‌ها این موضوع را ندانند ولی من در ۳ سال اخیر در پست مهاجم نوک بازی نکردم و این موضوع سبب شد تا آمار گلزنی‌ام پایین بیاید. اگر به عنوان مهاجم نوک بازی کنم قطعا خودم را نشان خواهم داد.

در مورد بازی با سپاهان چه صحبتی داری؟

به نظر من لیگ به روزهای حساسی رسیده و ما نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این مسابقه داریم. البته می‌دانیم که در اصفهان کار سختی در پیش خواهیم داشت ولی می‌توانیم آنها را شکست دهیم.

مثل اینکه آمار گلزنی‌ات مقابل سپاهان چندان جالب نیست؟

بله همین‌طور است. من فقط یک بار به سپاهان گل زدم ولی به شما گفتم که در این سال‌ها اصلا به عنوان مهاجم نوک بازی نکردم. امیدوارم در این بازی بتوانم انتظارات را برآورده کنم.

استقلال قهرمان می گردد؟

کار سختی داریم چون تیم های دیگر هم بیکار نیستند و رقابت برای قهرمانی فشرده است ولی برای قهرمانی تلاش می کنیم.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.