اولویت بانک ملی،‌ ارتقای بهره‌وری است/ ارائه خدمات جوان پسند

۰۹م آذر ،

اولویت بانک ملی،‌ ارتقای بهره‌وری است/ ارائه خدمات جوان پسند | چاپ |
پنجشنبه ۰۹ آذر ساعت ۰۹:۵۰

بینا- مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به اینکه اولویت و راهبرد اساسی این بانک در حال حاضر،‌ ارتقای بهره‌وری است گفت: باید خدمات غیر حضوری و الکترونیک گسترش یابد تا بتوانیم خدمات جوان‌پسند را به جامعه ارائه کنیم.
به گزارش بینا، حیدری در جمع مسئولان و روسای شعب اداره امور شعب استان کرمانشاه افزود: بهره‌وری دارای دو بخش اثربخشی و کارایی است که بر این اساس تمامی فعالیت‌های بانک باید اثربخشی و کارایی در پی داشته باشد.
وی، گفت: سرانه سپرده کارکنان و شعب شاخص مهم ارزیابی ماست که با توجه به قدمت و جایگاه بانک ملی ایران، همواره باید رتبه اول را در اختیار داشته باشیم و همه همکاران باید به این مهم توجه کنند.
مدیرعامل با عنوان اینکه هیچ شیوه تبلیغی بهتر از ایجاد رضایت در مشتریان نیست، اظهار داشت: باید به نوع رفتارها و عملکردها در سطح بانک توجه گردد و با شناسایی مشتریان سپرده‌گذار، رضایت آنها حاصل شود.
وی با تاکید بر لزوم توزیع بهینه شعب در تمامی نقاط شهر ادامه داد: در حال حاضر کاری واجب‌تر از وصول مطالبات معوق وجود ندارد که همه باید در این خصوص حساس باشند.
در بخش دیگری از این مراسم حیدری ضرورت استفاده بیشتر از ابزار ضمانتنامه جهت افزایش درآمد بانک را یادآور شد. وی در خصوص خدمات نوین بانک ابراز داشت: باید خدمات غیر حضوری و الکترونیک گسترش یابد تا بتوانیم خدمات جوان‌پسند را به جامعه ارائه کنیم.
حیدری مسئولیت مدیران را آزاد کردن انرژی کارکنان دانست و بر لزوم نظارت مداوم و هوشمندانه مسئولان شعب بر امور تحت نظر خود تاکید کرد.
در ادامه این مراسم خواجه حسنی با بررسی عملکرد اداره امور شعب استان کرمانشاه گفت: مهمترین مسئولیت روسای شعب، تربیت نیرو و جانشین پروری است زیرا آینده بانک در گرو تحقق این مهم است. عضو هیأت مدیره بر ضرورت جایگزینی آموزش‌های کاربردی به جای آموزش‌های آماری تاکید کرد و ابراز داشت: نظارت مسئولان شعب باید بر امور بیشتر شود.
در عین حال فعالیت‌ها باید به نحوی باشد که برای مشتریان جاذبه داشته باشد. مدیر امور اعتباری نیز در ادامه بیان داشت: تمامی مسئولان و کارکنان باید با جدیت بیشتر، برنامه‌ریزی و اعمال شیوه‌های علمی از ایجاد مطالبات معوق جلوگیری کرده و در جهت وصول حداکثری مطالبات معوق نیز بکوشند.
در ابتدای این مراسم نیز آقای محمدی سرپرست اداره امور شعب استان کرمانشاه، به ارائه گزارشی از عملکرد اداره امور شعب پرداخت.


RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.