اولویت ساموئل و رحمتی استقلال است

۲۱خردادماه،

 بامداد میرزایی در خصوص اینکه آیا ساموئل با این باشگاه به توافق رسیده است یا خیر اظهار داشت: شما بگویید ما با چه کسی باید مذاکره کنیم؟ امسال در نقل و انتقالات حرف ها و شایعات عجیبی می شنویم. به طور مثال می شنویم فلان بازیکن به فلان باشگاه رفته اما دو روز دیگر سر از یک تیم دیگر در می‌آورد.

به گزارش فارس، وی افزود: دو هفته پیش در خصوص این دو نفر جلسه ای با فتح الله زاده برگزار کردیم اما مقرر شد که مطالبات این دو نفر با باشگاه تسویه حساب شود.

مدیر برنامه‌های ساموئل در خصوص اینکه آیا ساموئل مبلغ قابل توجهی از باشگاه طلب دارد یا خیر گفت: مطالبات این بازیکن از باشگاه زیاد است و او باید اول طلبش را بگیرد.

وی همچنین در خصوص اینکه آیا رحمتی و ساموئل پیشنهاد داخلی دارند یا خیر گفت: این دو نفر پیشنهادات داخلی دارند چون فصل خوبی داشتند و با استقلال قهرمان لیگ شدند و به جمع ۸ تیم برتر آسیا راه پیدا کردند اما با این وجود منتظر حل مشکلات استقلال می باشند.

میرزایی در خصوص اینکه آیا انتظار آنها سبب نمی شود پیشنهادات دیگر از دست برود گفت: ما به خاطر شرایط نامعلوم استقلال حاضریم صبر کنیم اما فقط می توانیم چند روز صبر کنیم چون فصل نقل و انتقالات به خصوص در اروپا تاریخ دارد و ما هم فرصت چندانی نداریم.این مسئله به ضرر این بازیکنان است اما باز هم تاکید می کنم که اولویت این دو نفر استقلال است.

وی در پایان صحبت‌ هایش گفت: هیچ کجای دنیا دیده نشده که تیمی قهرمان شود و به جمع ۸ تیم برتر قاره راه پیدا کند اما مدیریتش مشخص نباشد. این مشکل برای تمامی بازیکنان استقلال وجود دارد و ما هم منتظر روشن شدن تکلیف هستیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.