اولویرا: الشباب، داماش نخواهد بود

۸فروردین ۱۳،

تونی اولیویرا در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر داماش گیلان عنوان کرد: “قبل از پاسخ به سوال‌ها سال نو را تبریک می‌گویم. ما می‌دانستیم این بازی راحتی نبوده و سخت است. در تبریز با این تیم مساوی کرده بودیم. در رشت با داماش در جام حذفی بازی کرده و می‌دانستیم چه اتفاقی افتاده است. همه گل‌های حریف از راه ضربه ایستگاهی به ثمر رسیده بود. توانستیم از اشتباه‌های حریف استفاده کرده و بازی را کنترل کنیم.”

این مربی پرتغالی ادامه داد: “حریف هم تلاش کرد بازی را در دست بگیرد و ما را پرس کند ولی ما در دفاع به خوبی سازماندهی شده، از موقعیت‌ها خوب استفاده کرده و در ضدحملات از سرعت استفاده کردیم. همچنین توانستیم نقاط قوت داماش را از بین ببریم. برای این پیروزی خیلی زحمت کشیدیم و من به بازیکنانم به خاطر همه تلاشی که امروز انجام دادند، تبریک می‌گویم.”

به نقل از ایسنا، اولویرا از صحبت دربارهٔ داوری بازی خودداری کرد و افزود: “اعتقاد دارم هر کس بیشتر تلاش کند، موفق می‌شود.”

وی به اشاره به بازی گفت: “نیمه دوم بهتر بازی کردیم. موقعیت‌های زیادی هم داشتیم. به همین سبب توانستیم کار خودمان را انجام دهیم و موفق شویم. اگر یادتان باشد یک بر صفر بازی را به استقلال واگذار کردیم اگر عادلانه بخواهیم در نظر بگیریم، در نیمه دوم بازی با استقلال توپ به سمت گلر ما نیامد. باید قبول کنیم فوتبال همین است. تیم داماش خوب فشار آورد و تیم ما را پرس کرد. یادتان نرود داماش در رشت فقط ۱۱ گل خورده است، البته این تیم زیاد حمله هم نمی‌کند، شانزده بازی در خانه داشته و تنها ۱۱ گل خورده است. داماش تیم قابل احترامی است.”

اولویرا در پاسخ به پرسشی دربارهٔ اهمیت لیگ و آسیا برای تراکتورسازی عنوان کرد: “از زمانی که من به تبریز آمدم، تراکتورسازی با تمام مشکلاتی که داشت، در آسیا نتایج بسیار خوبی گرفت. باید از ظرفیت بازیکنانی که دارم، حداکثر استفاده را در آسیا و لیگ ایران ببرم. ما در عربستان بازی خواهیم داشت و قطعا الشباب، داماش نخواهد بود. در آنجا باید انرژی بیشتری صرف کنیم. تلاش می‌کنیم بهترین روش را انتخاب کنیم و تنها روی صندلی ننشینیم. همه در ایران از مشکلات مالی تراکتورسازی آگاه می باشند و این حرف من نیست. حتی مدیرعامل و بازیکنان هم این را می‌دانند. با این حال بازیکنان‌مان هر روز در تمرین‌ها حاضر شده و تلاش‌شان را می‌کنند.”


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.