اولویت بخش صنعت در “تسهیلات بانکی”

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران با بیان اینکه انتظارات فعالان بخش صنعت از دولت و بانک ها باید متناسب با منابع و امکانات موجود باشد، اعلام کرد: وزارت صنعت،معدن و تجارت به دنبال حمایت از واحدهای تولیدی و رفع مشکلات نقدینگی آنهاست.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران، سیدمحمدعلی سیدابریشمی کمبود نقدینگی را مشکل جدی واحدهای صنعتی بیان کرد و گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور رفع مشکل مالی واحدهای تولیدی تاکنون جلسات متعددی با بانک های عامل برگزار کرده است.

مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران افزود : انتظارات از بخش صنعت زیاد است و در مقابل ، امکانات و منابع محدودی برای راه اندازی واحدهای نیمه تعطیل وتعطیل وجود دارد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت اضافه کرد:  در چنین شرایطی توقعات باید متناسب با منابع موجود باشد.

سیدابریشمی با بیان اینکه بانک ها نمی توانند پاسخگوی همه خواسته ها باشند، یادآور شد: با توجه به کمبود منابع مالی موجود ، بخش صنعت باید در اولویت قرار گیرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه صنعتگران نباید برای تامین نقدینگی فقط متکی به منابع بانکی باشند، یادآور شد: صنعتگران بهتر است مشکل نقدینگی خود را از طریق فروش سهام، پیش فروش محصول و خریداری مواد اولیه به روش های جدید و مانند ان برطرف کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.