اولین شکست پرسپولیس

جام جم آنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی مقابل فجر سپاسی شیراز اولین شکست خود را در لیگ دوازدهم تجربه کرد.

به گزارش جام‌جم آنلاین، در آغاز هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال سه‌شنبه شب دو دیدار برگزار شد که طی آن تیم‌های راه‌آهن و فجر سپاسی مقابل حریفان خود پیروز شدند.

در حساس‌ترین دیدار هفته دوم تیم پرسپولیس سه شنبه شب در ورزشگاه آزادی و بدون تماشاگر میزبان تیم فجر سپاسی شیراز بود که این دیدار در نهایت با برتری ۳ بر ۲ شاگردان محمود یاوری به پایان رسید.

تیر سرهنگ به هدف خورد

دو تیم در شرایطی به مصاف هم رفتند که از دیدار قبلی خود سه امتیاز را کسب کرده بودند اما این بار هم تیر سرهنگ در آزادی به هدف خورد و توانست سه امتیاز شیرین را در آزادی کسب کند.

نیمه اول ابتدا این پرسپولیس بود که به گل رسید، امیرحسین فشنگچی در دقیقه ۱۴ و روی اشتباه مدافعین فجر سپاسی موفق شد دروازه شیرازی‌ها را باز کند.

تلاش شاگردان یاوری برای جبران گل در نیمه اول به نتیجه نرسید و نیمه نخست با همین نتیجه به پایان رسید.

در نیمه دوم انتظار که می‌رفت پرسپولیس بهتر نتیجه بگیرد اما باز هم فجرسپاسی از موقعیتها بهتر استفاده کرد.
تلاش فجری‌ها در نیمه دوم به نتیجه رسید و توانستند توسط عباس محمدرضایی در دقیقه ۵۱ به گل تساوی برسند.

در دقیقه ۷۵ رضا حقیقی گل دوم فجر‌ی‌ها را به ثمر رساند،شاگردان محمود یاوری که طعم شیرین برد را هفته قبل چشیده بودند نمی‌خواستند بازی را به حریف واگذار کنند  و در نهایت در دقیقه ۹۰ مهدی نظری گل سوم فجر را به ثمر رساند تا اختلاف به دو گل برسد.

پرسپولیسی‌ها در دقیقه ۹۳ توسط محمد قاضی یکی از گل‌ها را جبران کردند اما در نهایت این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود فجر سپاسی به پایان رسید تا شاگردان ژوزه اولین شکست خود را در ورزشگاه آزادی تجربه کنند.

فجر با این پیروزی فعلا با ۶ امتیاز در صدر جدول رده‌بندی جای گرفت

دایی سنت‌شکنی کرد

اولین بازی هفته دوم لیگ برتر فوتبال بین دو تیم راه‌آهن و گهر زاگرس از ساعت ۲۲ در ورزشگاه اکباتان برگزار شد و راه‌آهن ۳ بر یک گهر را شکست داد.

شاگردان علی دایی توسط بهادر عبدی ۹، مجتبی شیری ۱۹ و فرزاد آشوبی ۳۴ دروازه گهر زاگرس را باز کردند و شاگردان مهدی تارتار نیز توانستند توسط مجید خدابنده‌لو ۴۴ یکی از گل‌های خورده را جبران کنند تا به این ترتیب راه‌آهن اولین برد خود را کسب کند. 


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.