اولین نمایشگاه تکنولوژی و محصولات آموزشی در هوشمند سازی مدارس

دوشنبه ۱۸ اردیبهشت – ۱۲:۵۳:۱۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- نمایشگاه هوشمند سازی مدارس در فروردین ماه به مدت یک هفته در محل نمایشگاه های مصلی تهران برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، مراسم افتتاحیه صبح روز شنبه ۲۶ فروردین راس ساعت ۱۰ با حضور معاون محترم وزیر آموزش و پرورش جناب آقای حجت الاسلام دکتر محمدیان،معاون مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران،مسئول خانه ریاضی تهران وتعدادی از مدیران مناطق آموزش و پرورش تهران آغاز شد.
این نمایشگاه با استقبال زیادی از طرف مدارس سراسر تهران ،معلمین ومدیران ارگان ها به ویژه سازمان ها ومراکز آموزشی روبرو شد.در این نمایشگاه پارک علم وفناوری دانشگاه تهران با مجموعه ۷ شرکت حضور فعال داشت  ومورد استقبال تعداد زیادی از  بازدید کنندگان قرار گرفت.
غرفه پارک علم وفناوری دانشگاه تهران متشکل از شرکت های :
۱٫ساحل تندرستی مهرگان با عنوان طرح سلامت در مدارس  (با محوریت غربالگری دانش آموزان مدارس از نظر اختلالات شنوایی،بینایی واسکلتی –عضلانی) که به صورت رایگان در محل نمایشگاه از بازدید کنندگان تست به عمل آورده و جهت حل مشکلات خاص، مراجعان را به کلینیک های مورد نظر معرفی می کردند . کار ارائه شده توسط این شرکت با استقبال کم نظیری از طرف دانش آموزان ومراجعین همراه بود به طوری که ازدحام زیادی در این قسمت وجود داشت.
۲٫شرکت ایلیا بنیان دانش با نرم افزار انیمیشن وآزمایشگاه فیزیک (که به عنوان نرم افزار فاخر ونرم افزار برگزیده نوجوان و نرم افزار برگزیده از دیدگاه مخاطب در نمایشگاه رسانه های دیجیتال در سال ۱۳۹۰  انتخاب شده بود) وهمچنین سامانه یکپارچه اثر انگشت در مدارس ، در این نمایشگاه حضور پیدا کردند و با استقبال خیلی خوبی از طرف بازدیدکنندگان مواجه شدند.
۳٫شرکت الهه کوچک نرم افزار  با نرم افزار سیستم مدیریت اسناد دیجیتال ،نرم افزار کتابخانه دیجیتال ونرم افزار مالتی مدیا ساز فارسی (داروگ ) در این نمایشگاه شرکت داشتند.
۴٫شرکت مهندسی نسیم ارتباط دماوند  با معرفی سیستم های کامپیوتری تلفنی وسیستم sms server  در مدارس که کار اطلاع رسانی حضور وغیاب ووضعیت تحصیلی دانش آموزان در مدارس را انجام می دهد در نمایشگاه حضور داشتند.
۵٫  شرکت تحقیقات و توسعه IT جهت معرفی سیستم آموزش الکترونیکی سلامت شهروندان در این نمایشگاه شرکت داشتند.
۶٫موسسه پرورش تفکر خلاق که جهت معرفی آزمون خلاقیت کودکان ونوجوانان و همچنین ارائه( سازه های چوبی خلاق  )حضور داشتند.
۷٫ شرکت سیمرغ دانشگاه تهران که بصورت رایگان از  مدارس جهت عضویت در باشگاه  نوآوری وکارآفرینی ثبت نام به عمل آوردند.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۰۷۱۲۵۳۱۴۰۳۹


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.