اولیویرا:زمین یادگار امام خوب نیست

۱۱م دیماه ،

تونی اولیویرا پس از پیروزی یک بر صفر تراکتورسازی برابر پیکان عنوان کرد: در یک شب شیرین توانستیم پیروزی خوبی را کسب کنیم. همانطور که سال قبل نیز امیر قلعه‌نویی عنوان می‌کرد ورزشگاه یادگار امام زمین خوبی ندارد. فوتبالی‌ها نباید اجازه دهند مسابقات لیگ دسته اول در این زمین برگزار شود زیرا پس از آن سبب خراب شدن آن می‌شود.

به گزارش فارس،وی ادامه داد: در این زمین بازی کردن بسیار سخت است مخصوصاً تیمی که برای آسیایی شدن خود را آماده می‌کند باید تمهیدات ویژه بچینند تا مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص جدایی ژوزه از پرسپولیس و ناراحتی او از این امر تصریح کرد: من از رفتن ژوزه ناراحت نبودم بلکه ناراحتی من از این بود که در فوتبال ایران ۹۰درصد بازیکنان می باشند که برای مربی تصمیم می‌یگرند. برای او بازی می‌کنند و در مورد رفتن یا ماندن او تصمیم می‌گیرند. در دنیا چنین شیوه‌ای وجود ندارد و برخلاف دنیا یکسری کارها در اینجا انجام می‌گیرد.

اولیویرا با اشاره به اینکه تیم‌هایی که در تبریز حاضر می‌شوند بسته بازی می‌کنند تصریح کرد: به جز استقلال،‌پرسپولیس و سپاهان که در تبریز بسته بازی نمی‌کردند سایر تیم‌ها بازی بسته‌ای را از خود ارائه می‌دهند. ما توانستیم این سه تیم را با شکست سنگین بدرقه کنیم.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص جذب بازیکنان جدید گفت: رفته رفته عملکرد آنها بهتر خواهد شد و به آنچه که من و تراکتورسازی می‌خواهیم خواهند رسید. از امید نیز بازیکنانی جذب کرده‌ایم که در آینده بهتر خواهند شد و بیشتر در مورد آنها هم خواهید شنید. ما در شب تولدم به یک پیروزی دست یافتیم که بسیار شیرین بود.

وی در مورد اینکه به خاطر این پیروزی شیرینی نمی‌دهد گفت: نصف شب بیایید تا به شما شیرینی بدهم زیرا جشن ما در این زمان برگزار می‌شود.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.