اولین آلبوم مستقل مصباح قمصری انتشار یافت

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

مصباح قمصری (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

مصباح قمصری (برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید)

موسیقی – صنم قلی زاده: اولین آلبوم مستقل مصباح قمصری با نام «لمس» انتشار یافت.

مصباح قمصری در گفتگو با خبرنگار موسیقی با اعلام این خبر دربارهٔ جزئیات آلبوم «لمس» گفت: «این اثر اولین آلبوم در ژانر موسیقی ملانکولیک است که در ایران انتشار یافته است و به طبع مخاطبان این آلبوم از نسلی است که غالباً شنونده موسیقی روز غربی می باشند و متعاقباً توجه و آشنایی کمتری به موسیقی جاری در بازار موسیقایی ایران دارند.»

وی در ادامه افزود: «در آلبوم «لمس» تلاش کرده ام تا سیر تکامل انسان را در قالبی موسیقایی روایت کنم، این پروژه روایت موسیقایی تکامل آدمی در سه مرحله غریزه، طغیان و ملاحظه است.»

قمصری که این اثر را پروژه شخصی می داند، در مورد انگیزه‌های اصلی‌اش برای ساخت چنین آلبومی گفت: «هدف و امید من به عنوان سازنده این اثر آشتی و آشنایی این نسل از مخاطب، با موسیقی تولید داخل کشور است».

شایان ذکر است که مصباح قمصری آهنگسازی و نوازندگی کلیه سازهای آلبوم «لمس» شامل گیتار الکتریک، گیتار باس، درامز، کلارینت و پیانو را در این اثر برعهده داشته است.

علاقه مندان می توانند جهت تهیه آلبوم «لمس» به شهرکتاب ها، کتابفروشی ها و مراکز معتبر فرهنگی هنری سراسر کشور مراجعه نمایند.

در ادامه می توانید قطعه «سایه خورشید» از آلبوم «لمس» را با اجازه صاحب اثر از طریق سایت موسیقی انلاین بشنوید و در صورت تمایل دانلود نمایید.

+ دانلود قطعه «سایه خورشید»

 «سایه خورشید» را آنلاین بشنوید:

منبع: موسیقی Musiceiranian.ir


موسیقی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.