اولین انتخاب‌های شورای شهر چهارم

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار «شهری» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اعضای شورای چهارم شهر تهران امروز در اولین جلسه خود، پس از قسم یاد کردن در اولین دستور جلسه خود پس از انتخاب هیات رئیسه سنی اقدام به انتخاب هیات رییسه شورای چهارم کردند و در این بین احمد مسجد جامعی به عنوان رییس چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران انتخاب شد.

و بدین ترتیب مهندس مهدی چمران با اختلاف یک رای (۱۵ رای) کرسی ریاست شورا را به مسجد جامعی سپرد.

به گزارش ایسنا، در ادامه این جلسه احمد حکیمی‌پور و مرتضی طلایی برای نایب رییسی شورای شهر تهران نامزد شدند اما حکیمی‌پور برای ایجاد وحدت بیشتر در شورا به نفع طلایی کنار رفت و بدین ترتیب مرتضی طلایی نایب رییس شورای چهارم شهر تهران شد.

حکیمی‌پور پیش از شمارش آرا انصراف خود را اعلام کرد اما به درخواست سایر اعضا آرای اخذ شده شمار شد که بدین ترتیب مرتضی طلایی با کسب ۲۲ رای نایب رییس شورا شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، در ادامه این جلسه رای‌گیری برای انتخاب ۲ منشی هیات رییسه شورا انجام شد که از میان ابوالفضل قناعتی، هادی ساعی، عباس تازهی و الهه راستگو که به عنوان نامزدهای این پست بودند به ترتیب هادی ساعی با ۲۱ رای و الهه راستگو با ۱۵ رای ۲ منشی هیات رییسه شدند.

همچنین در این جلسه رای گیری برای انتخاب سخنگوی شورای شهر تهران نیز انجام شد که از بین دو نامزد احراز این پست یعنی رضا تقی‌پور و مسعود سلطانی‌فر، رضا تقی‌پور توانست با ۱۷ رای سخنگوی چهارمین دوره شورای شهر تهران شود.

آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.