اولین بازی تیم ملی مقابل حریف گمنام

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

پورتال  ایران

اولین بازی تدارکاتی تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی فردا – سه‌شنبه – مقابل حریفی که قرار است نامش فاش نشود، برگزار می‌شود.

اولین بازی تدارکاتی تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی فردا – سه‌شنبه – مقابل حریفی که قرار است نامش فاش نشود، برگزار می‌شود.

تیم ملی فوتبال ایران که در اردوی تدارکاتی آفریقای جنوبی به سر می‌برد، فردا اولین دیدار تدارکاتی‌اش را در این اردو انجام خواهد داد.

این بازی ساعت ۹:۳۰ به وقت محلی و ۱۲ به محل تهران در استادیوم حریف باشگاهی ایران انجام می‌شود.

بنابر تصمیم کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی با توجه به احتمال کسب اطلاعات حریفان ایران در جام جهانی از وضعیت تیم ملی، قرار است نام این حریف و اطلاعات مسابقه اعلام نشود.

تیم ایران صبح امروز – دوشنبه – از ساعت ۹:۳۰ تا ۱۱:۱۵ در زمین چمن کمپ تمرینی‌اش در ژوهانسبورگ تمرین داشت.

ملی‌پوشان امروز عصر هم به سالن بدنسازی رفتند.

کی‌روش به بازیکنان تیم استقلال که امروز به اردوی تیم ملی ملحق شدند، به خاطر خستگی سفری که داشتند، استراحت داد.

پژمان منتظری که به جمع ملی‌پوشان اضافه شده، اولین تمرین با توپ خود را همراه با بازیکنان انجام داد. او البته دیروز عصر در سالن بدنسازی هم تمرین کرد.

 بنا بر آخرین تصمیم کی‌روش، اردوی تیم ملی در آفریقای جنوبی پنج روز زودتر تمام می‌شود و این تیم دوم ماه می (۱۲ اردیبهشت‌ماه) به تهران برمی‌گردد و بازیکنان بعد از چند روز استراحت تمریناتشان را پیش از اعزام به اردوی اتریش در تهران دنبال می‌کنند.

همچنین سرمربی تیم ملی قصد دارد بازیکنان ملی‌پوش تیم فوتبال خوزستان را برای بازی پلی‌آف این تیم در لیگ قهرمانان آسیا، در آن زمان مرخص کند تا بتوانند نماینده کشورمان در این رقابت‌ها را همراهی کنند.

همچنین مشکل جواد نکونام برای پیوستن به اردوی تیم ملی هنوز به طور کامل رفع نشده و پس از فراهم شدن شرایط لازم، او به جمع بازیکنان اضافه خواهد شد.

منبع:شهر خبر


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.