اولین بت من در نسخه جدید «پلیس آهنی» بازی می‌کند

سینما پرس-گروه سینما/ با کناره‌گیری هیو لری از بازی در جدیدترین نسخه فیلم سینمایی «پلیس آهنی»، مسئولان سازنده این پروژه با مایکل کیتون وارد مذاکره شده‌اند.

به گزارش سینما پرس، مایکل کیتون؛ بازیگر فیلم های سینمایی «بت‌من» (Batman)، «بازگشت بت‌من» (Batman Returns) و «جکی براون» (Jackie Brown) برای ایفای نقش به جای هیو لری در جدیدترین نسخه فیلم سینمایی «پلیس آهنی» (Robocop)، با مسئولان سازنده این پروژه در حال انجام مذاکرات نهایی است.

بنابر گزارش پایگاه اطلاع رسانی هالیوود ریپورتر، فیلمبرداری جدیدترین نسخه «پلیس آهنی» از ماه سپتامبر (اوایل پاییز سال جاری) در تورنتو کلید می خورد و جول کینامان و مایکل کیتون از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم سینمایی به ترتیب در نقش «پلیس آهنی» و «شخصیت منفی» بازی می کنند.

ساموئل ال جکسون، گری الدمن، جی باروشل، آبی کارنیش و جکی ارل هالی نیز دیگر بازیگرانی هستند که پیش از این برای ایفای نقش در جدیدترین نسخه فیلم سینمایی «پلیس آهنی» قرارداد امضا کرده اند.

مسئولان استودیوهای فیلمسازی «ام جی ام» و «سونی» که به طور مشترک ساخت و اکران جدیدترین نسخه فیلم اکشن تخیلی «پلیس آهنی» را برعهده دارند نیز چندی پیش به صورت رسمی اعلام کرده بودند که این فیلم سینمایی در تابستان سال ۲۰۲۴ میلادی روی پرده سینماهای آمریکای شمالی و سایر کشورهای جهان می رود.

خوزه پادیلها؛ کارگردان فیلم های سینمایی «اتوبوس شماره ۱۷۴» و «گروه نخبه» (Elite Squad) کارگردانی جدیدترین نسخه فیلم اکشن تخیلی «پلیس آهنی» را برعهده دارد و بنابر اظهارات پیشین مسئولان سازنده این فیلم سینمایی، نیک شنک؛ نویسنده فیلمنامه «گرن تورینو» (Gran Torino) به همراه جیمز فاندربیت و جوشا زتمور نیز فیلمنامه این فیلم سینمایی را می نویسند.

پادیلها درباره حضور کیتون در جدیدترین نسخه «پلیس آهنی» گفت: مایکل آخرین بازیگری است که به جمع بازیگران شگفت انگیز این فیلم سینمایی افزوده می شود و هیجان ‌انگیز است که همه چیز کنار هم قرار گرفته تا جدیدترین نسخه «پلیس آهنی» در قالب یک نگاه جدید و نوآورانه به زندگی بازگردد. ما یک فیلمنامه فوق‌العاده و بازیگران فوق‌العاده داریم و بی‌ صبرانه منتظرم الکس مورفی به خیابان‌ها بازگردد.

مارک آبراهام و اریک نیومن نیز به طور مشترک تهیه کنندگان جدیدترین نسخه فیلم سینمایی «پلیس آهنی» هستند.

قسمت های پیشن مجموعه آثار دنباله دار «پلیس آهنی» به ترتیب در سال های ۱۹۸۷، ۱۹۹۰ و ۱۹۹۳ میلادی روی پرده سینماها رفته اند و هر کدام فروشی برابر با ۵۳، ۴۵ و ۱۰ میلیون دلار را برای خود رقم زده اند.

پل ورهوون، ایروین کرشنر و فرد دکر به ترتیب کارگردانی قسمت های اول تا سوم مجموعه فیلم های اکشن «پلیس آهنی» را برعهده داشته اند.

انتهای پیام/ ع م

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۶۴۱۱


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.