اولین بسته الحاقی Bioshock انتشار یافت

۰۵ تیرماه ۱۳،

بازی Bioshock: Infinite که اوایل سال جاری خورشیدی انتشار یافت، تا به امروز محتوای اضافه‌ای دریافت نکرده بود.
 
به گزارش گروه بازی‌های ویدئویی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، اولین بسته الحاقی این بازی زمانی به گیم‌پلی بازی اضافه یا داستان تازهی را بیان نمی‌کند اما چند امکان جانبی جالب برای کاربران علاقه‌مند به بازی دارد که با توجه به قیمت اندک آن شاید ارزش خرید داشته باشد.
 
۶ قطعه Gear تازه، دو اسلحه و ۵۰۰ سیلور ایگل اضافی برای شما ۵ دلار خرج خواهد برداشت. تمامی این پک انتشار یافته قبلا برای کسانی که نسخه‌ی سانگ‌برد یا پرمیوم بازی را خریداری کرده بودند انتشار یافته است و نیازی به خرید دوباره نیست.
 
کن لوین، کارگردان و نویسنده این بازی پیش از این وعده داده بود که هنوز بخش داستانی بازی نکاتی برای رفع ابهام دارد که در DLCهای این بازی بیان خواهد شد. کن لوین در توئیتر خود نوشت: "ما روی این بخش کار می‌کردیم، از زمانی که بازی انتشار یافت. همه چیز به خوبی پیش می‌رود اما خواهشا درک کنید که ساخت بازی زمان می‌برد."
 
بعید به نظر می‌رسد که بخش‌های اضافی که در دست ساخت قرار دارند به یک بسته خاتمه یابد. Bioshock: Infinite به قدری مفهوم و معنای نهفته در کنار ساختار کلی بی نظیر خود دارد که سازندگان می‌توانند حتی ادامه‌ای کامل برای آن بسازند اما برطرف کردن بعضی سوالات بی پاسخ مانده در جریان بازی احتمالا در ۲ الی ۳ بسته‌ی الحاقی قابل دانلود از پلی‌استیشن نتوورک، استیم و اکس‌باکس لایو منتشر می‌شود.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.