اولین تصاویر از “تام هنکس” در نقش “والت دیزنی” انتشار یافت

۴ شنبه ۱۷ آبان ۹۱ به نقل از باشگاه خبر نگاران جوان در پورتال خبری ممتاز نیوز انتشار یافته است،

اولین تصاویر از “تام هنکس” در نقش “والت دیزنی” بنیانگزار کمپنی “دیزنی” انتشار یافت.

به گزارش تفسیری باشگاه خبرنگاران به نقل از هالیوود نیوز، اولین تصاویر از “تام هنکس” در نقش “والت دیزنی” بنیانگذار کمپانی “دیزنی” در فیلم “نجات آقای بنکس” انتشار یافت.

والت دیزنی در پنجم دسامبر سال ۱۹۰۱ در شیکاگو دیده به جهان گشود. او که از یک خانواده کشاورز بود از کودکی به آموختن نگارگری پرداخت. والت دیزنی در جنگ جهانی اول راننده آمبولانس بود و پس از جنگ به تبلیغات تلویزیونی پرداخت. در سال ۱۹۲۲ با کسی به نام اوب ایورکز شرکتی به راه انداخت. در ۱۹۲۳ به هالیوود رفت و آغاز به ساخت کارتون نمود.
نخستین کار بزرگش آفرینش چهره‌ای به نام “میکی ماوس” بود. او در ۱۹۳۰ بسیار نامدار شده بود. وی در ۱۹۳۷ اولین فیلم بلند پویانمایی خود را به نام سپید برفی ساخت. وی همچنین کارگاهی فراهم نموده بود که در آن به آموزش پویانماگران می‌پرداخت. والت دیزنی که به همراه برادرش بنیانگذار شرکت والت دیزنی است، در ۱۷ ژوئیه ۱۹۵۵ دیزنی‌لند را گشود.

چندی پیش اعلام شد که قرار است کمپانی “دیزنی” فیلمی را بر اساس زندگی این شخصیت تاثیر گذار در سینمای جهان بویژه انیمیشن بسازد و امروز اولین تصاویر از “تام هنکس” در نقش وی انتشار یافته است.
داستان این فیلم به “پی. ال. تراورس” کسی که نویسنده کتاب به یاد ماندنی “مری پاپینز” بود و رابطه ی او با “والت دیزنی” می پردازد. طبق اطلاعات فاش شده، داستان فیلم در دو دوره روایت خواهد شد: یکی سال ۱۹۰۷، در دوران کودکی “تراورس”؛ و دیگری سال ۱۹۶۱، دورانی که کتاب “مری پاپینز” به موفقیت رسیده بود و والت دیزنی در صدد خرید حقوق این کتاب بود.

تام هنکس قرار است در این فیلم، نقش “والت دیزنی” را ایفا کند. کالین فارل هم نقش پدر “تراورس” را بر عهده خواهد داشت. بانکداری که با پدیدار شدن مشکلات اقتصادی در خانواده‌اش، آرام آرام به یک دائم‌الخمر تبدیل شد. “تراورس” وابستگی بسیاری به پدرش داشت و مشکلات به وجود آمده، تأثیر غیر قابل انکاری بر نوشته‌های او گذاشتند.این فیلم در حال حاضر این فیلم در دیزنی لند مراحل فیلم برداری را پشت سر می گذارد.

از جمله بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند می توان به: “تام هنکس”، “کالین فارل” و”اما تامسن” اشاره نمود. “جان لی هنکاک” کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد.
قرار است این فیلم ۲۰ دسامبر ۲۰۲۴ به اکران سینماها در آید./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.