اولین حضور رسانه ای مدیرعامل تامین اجتماعی در تلویزیون

فروردین ۱۴۰۳
ممتاز نیوز: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در اولین حضور رسانه ای، امشب به تلویزیون می رود تا موضوع بیمه های تکمیلی را مورد بحث و بررسی قرار دهد.

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از مهر، دکتر سیدتقی نوربخش با حضور در برنامه “نبض” که ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه جمعه به صورت زنده از شبکه خبر سیما روی آنتن می رود، اولین حضور رسانه ای خود را بعد از انتصاب در تامین اجتماعی، تجربه می کند.

برنامه این هفته نبض اختصاص دارد به موضوع بیمه های تکمیلی و مشکلاتی که پیش روی این نوع بیمه ها در کشور وجود دارد.

سازمان تامین اجتماعی به عنوان بزرگترین سازمان بیمه ای در کشور، بیش از ۳۵ میلیون نفر بیمه شده اصلی و تبعی را تحت پوشش دارد.

سازمان تامین اجتماعی علاوه بر اینکه دارای مراکز درمانی و بیمارستانهای متعددی در سراسر کشور است که به بیمه شدگان تامین اجتماعی خدمات ارائه می دهند، با تعداد بسیاری از مراکز درمانی نیز طرف قرارداد است که بیمه شدگان تامین اجتماعی با پرداخت مبلغی فرانشیز، از خدمات این مراکز نیز می توانند استفاده کنند.

این در حالی است که بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در سال جاری برای استفاده از بیمه تکمیلی، با مشکلاتی مواجه بوده اند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با حضور در این برنامه تلویزیونی، موضوع بیمه های تکمیلی و چالشها و مشکلات این نوع بیمه ها را با حضور میهمانان دیگری، بررسی می کنند.

health Rss :salamatnews.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.