اولین رندرهای آئودی R8 2015 انتشار یافت

گردآوری توسط مجله خودرو ممتاز نیوز

کاملاً مشخص است که آئودی دارد به شدت روی نسل بعدی آئودی R8 کار می‌کند اما در این بین طراح جوان ۲۸ ساله صنعت خودرو به نام Sebastian Kunz رندرها و پیش طرح‌هایی از آئودی R8 2015 منتشر کرده است. باید بدانید که R8 پلت فرم خود را با لامبورگینی کابررا به اشتراک گذاشته است.

2015 Audi R8 artist rendering

۲۰۲۴ Audi R8 artist rendering

در نگاه اول طراحی این خودرو کاملاً تکاملی و ناآرام است. واضح است که طراح این رندرها برای طراحی R8 از آئودی Nanuk که در نمایشگاه فرانکفورت امسال رونمایی شده بود الهام گرفته است. به طور کلی این خودرو دارای یک جلو پنجره مشبک برجسته با ورودی هوای بزرگ‌تر است. همچنین در طراحی این خودرو رینگ‌های عظیم آلیاژی به چشم می‌خورند. فاسیایجلوی این خودرو با چراغ‌ها ماتریکس LED، دو چندان جسورانه شده است.

2015 Audi R8 artist rendering

۲۰۲۴ Audi R8 artist rendering

انتظار می‌رود این خودرو با همان موتورهای ۴٫۲ لیتری V8 و ۵٫۲ لیتری V10 عرضه خواهد شد. احتمال داده می‌شود با بروزرسانی های صورت گرفته، موتور ۸ سیلندر می‌تواند ۴۵۰ اسب بخار و موتور ۱۰ سیلندر حدود ۵۷۰ اسب بخار نیرو تولید کند تنها ۳۰ اسب بخار کمتر از کابررا.
همچنین انتظار می‌رود مصرف سوخت این خودرو به لطف استفاده از سیستم‌ها غیر فعال کردن سیلندرها و آغاز/توقف بسیار بهبود یافته باشد.

۰۵

مهر


5694972801947162163


سید علیرضا سیادتی، مترجم خبرها و اتفاقهای خودرو در پایگاه اینترنتی پدال


مجله پدال
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.