اولین عکس فیلم «گور به گور»

۱۱اردیبهشت،

به گزارش خبرآنلاین، جیمز فرانکو ۳۵ ساله تنها ۱۶ سال است که وارد سینما شده، اما در بیش از ۷۵ فیلم سینمایی بازی کرده و برای «۱۲۷ ساعت» ساخته دنی بویل نامزد جایزه اسکار شده است.

 

او در چند سال اخیر به شدت به فیلمسازی روی آورده و ۱۶ فیلم کوتاه و بلند مستند و داستانی ساخته و در حال ساخت چهار فیلم دیگر است. فیلم‌های فرانکو در مقام کارگردان عجیب و غریب و در یک کلام خاص می باشند و به موضوعات خاصی مثل زندگی ریور فونیکس، ستاره جوانمرگ سینمای مستقل در «My Own Private River» پرداخته است.

 

او امسال با فیلم «گور به گور» As I Lay Dying) ) در بخش نوعی نگاه جشنواره فیلم کن رقابت می‌کند. این فیلم براساس رمان کلاسیک ویلیام فاکنر ساخته شده و داستان آن درمورد مرگ ادی بندرن و تلاش خانواده او برای عمل به وصیت ادی و به خاک سپردن او در نزدیکی شهر جفرسون است.

 

جیمز فرانکو که نویسنده و کارگردان فیلم است به همراه لوگان مارشال-گرین، ریچارد جنکینز، دنی مکبراید، آنا اورایلی، جیم پاراک (بازیگر سریال «خون حقیقی») و بت گرنت در فیلم بازی کرده است.

 


جیمز فرانکو (راست) و جیم پاراک در نمایی از فیلم

 

As I Lay Dying فیلم خاصی است همانطور که رمان فاکنر (که به ترجمه نجف دریابندری و نام «گوربه‌گور» به فارسی انتشار یافته) خاص بوده است. رمان از دید ۱۵ نفر روایت می‌شود و همین کار اقتباس را سخت‌تر کرده. فرانکو مدتها روی فیلمنامه کار کرده و براساس فیلمنامه‌ای ۱۶۰ صفحه‌ای، فیلم را جلوی دوربین برده و امیدوار است در این فیلم دو ساعته لحن و سبک فاکنر را حفظ کرده باشد.

 

«As I Lay Dying» یکی از فیلم‌های خاص و جذاب این دوره از جشنواره فیلم کن است.

 

عکس: انترتینمنت ویکلی
 

۵۸۲۴۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.