اولین فیلم تبلیغاتی ولایتی در نیمه راه تولید

۰۲خردادماه،

محمدرضا شفیعی تهیه‌کننده سینما و تلویزیون که در شورای مشورتی فیلم تبلیغاتی علی اکبر ولایتی عضویت دارد، دربارهٔ این فیلم گفت: «مجموعه‌‌‌ای چندنفره‌ از کارگردان‌ها و تهیه‌کنندگان برای ساخت این فیلم همکاری می‌کنند و من هم یکی از آن‌ها هستم.»

به گفته وی، محمدحسین لطیفی، جمال شورجه، فریدون جیرانی، محسن علی‌اکبری، رضا جودی و حامد عنقا در این تیم می باشند.

این کارگردان دربارهٔ محتوای این فیلم توضیح داد: «در شورای مشورتی به این نتیجه رسیدیم که جز مباحث اقتصادی، سیاسی و منطقه‌ای که تمام کاندیداها روی آن مانور می‌دهند، بر نکته دیگری که در شخصیت ولایتی وجود دارد تأکید کنیم که آن هم موضوع اخلاق و آرامش در جامعه است.»

شفیعی ادامه داد: «این موضوع نیاز روز جامعه است. خود من نیز به سبب روحیه اخلاق‌مداری که ولایتی دارد در تیم ساخت فیلم او حضور دارم. اخلاق خلا روز جامعه ما است و بسیاری از اشخاص فکر می‌کنند با پرخاشگری می‌توانند در اذهان جلوه کنند، اما ولایتی با اخلاق‌مداری و رفتار اخلاقی وارد شده است و دیده نشده از دایره اخلاق خارج شود.»

این تهیه‌کننده یادآور شد: «بنابراین فیلمی که من برای ساخت آن به دوستان کمک می‌کنم، به این سمت می‌رود و قرار است بر شخصیت اخلاق‌مدار ولایتی که در عرصه سیاست با آرامش همراه است، تأکید کنیم.»

شفیعی از ساخت نیمی از این فیلم خبر داد و اظهار کرد: «هفته اول خرداد اولین فیلم را در ۳۰ دقیقه برای پخش به تلویزیون می‌رسانیم. فیلم ۳۰ دقیقه‌ای بعدی نیز در همین مجموعه مشورتی شکل می‌گیرد.»
 

۵۸۵۸
 

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.