اولین کلیپ تبلیغاتی فیلم جدید استیون اسپیلبرگ را ببینید

به گزارش خبرآنلاین، «لینکلن» ساخته استیون اسپیلبرگ با اینکه هنوز دو ماه مانده تا روی پرده برود یکی از بخت‌های اسکار ۲۰۲۴ است. در این فیلم دانیل دی- لوییس در نقش آبراهام لینکلن شانزدهمین رئیس جمهور آمریکا ظاهر شده است.

 

اولین کلیپ تبلیغاتی این فیلم در حالی منتشر شد که چند روز پیش تیزر ۴۰ ثانیه‌ای فیلم روی سایت های سینمایی قرار گرفت.

 

فیلم زندگی‌نامه‌ای «لینکلن» بر مبنای کتاب پرفروش «گروه رقبا: نبوغ سیاسی آبراهام لینکلن» نوشته دوریس کرنز گودوین مورخ برنده جایزه پولیتزر که سال ۲۰۰۵ منتشر شد، ساخته شده است. فیلمنامه را تونی کوشنر نوشته است. کوشنر نمایشنامه‌نویس تحسین‌شده «فرشتگان در آمریکا» است که با فیلمنامه نامزد اسکار «مونیخ» را به همراه اریک راث برای اسپیلبرگ نوشته بود.

 

این فیلم ۵۰ میلیون دلاری بر تقابل سیاسی لینکلن و مردان پرقدرت کابینه‌اش درمورد لغو برده‌داری و در سال‌های پایانی جنگ داخلی آمریکا متمرکز است.

 

سالی فیلد در «لینکلن» نقش مری تاد لینکلن را بازی می‌کند. تامی لی جونز، جوزف گوردون-لویت، هال هالبروک، جیمز اسپیدر، جان هاوکز، تیم بلیک نلسن، بروس مگیل، جوزف کراس، بایرون جنینگز، بوریس مگیور، گلوریا روبن، جرمی استرانگ، دیوید استراترن، لی پیس، جکی ارل هیلی و جارد هریس دیگر بازیگران «لینکلن» هستند.

 

از «لینکلن» به عنوان یکی از رقبای فصل جوایز سینمایی سال ۲۰۱۲ و اسکار ۲۰۲۴ (در رشته‌های بهترین فیلم، فیلمنامه، کارگردانی و بازیگر مرد) یاد می‌شود. فیلم همزمان با اوج گرفتن این فصل روی پرده سینماها می‌رود. فیلم جدید اسپیلبرگ از ۹ نوامبر (۱۹ آبان) به طور محدود در آمریکای شمالی اکران می‌شود و از ۱۶ نوامبر (۲۶ آبان) به طور گسترده به نمایش درمی‌آید.

 

دانیل دی- لوییس دو بار برای «پای چپ من» و «خون بپا می‌شود» برنده اسکار شده و برای «به نام پدر» و «دار و دسته نیویورکی» نیز نامزد اسکار بوده است.

 

«آخرین بازمانده موهیکان‌ها»، «عصر معصومیت»، «مشتزن» و «۹» از دیگر فیلم‌های این بازیگر بریتانیایی است.
 

۵۷۲۴۱

دانلود تبلیغ فیلم لینکلن   دانلود تبلیغ فیلم لینکلن


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.