اولین کنسرت ۳D MAPING در ایران با صدای فرزاد فرزین

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

۱۸ و ۱۹ مهرماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی

اولین کنسرت ۳D MAPING ایران با صدای «فرزاد فرزین» در تهران برگزار می گردد.

به گزارش هنرآنلاین؛ مجید عبدی، تهیه کننده کنسرت  ۳D MAPING  برای اولین بار در ایران با صدای فرزاد فرزین خبر داد.

وی گفت: این اولین اجرای برنامه به این سبک در خاورمیانه است که در روزهای ۱۸ و ۱۹ مهر و در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی بروی صحنه خواهد رفت. برنامه ریزی‌های بسیاری برای برگزاری درست و اصولی آن انجام شده و یک تیم سی نفره در حال انجام پیگیری های این کنسرت می باشند.

این تهیه کننده دربارهٔ تفاوت های این سبک اجرای برنامه با برنامه های ۳D معمول دنیا که با عینک مخصوص بایستی به سالن برنامه رفت، توضیح داد: سیستم ۳D MAPING تفاوت هایی را داراست که سبب می گردد بیننده در آن واحد بتواند هم موسیقی خوب گوش کند و هم بتواند اتفاقات تصویری و تازهی را نظاره گر باشد. در سیستم ۳D همه هوش و حواس مخاطب درگیر تماشای تصاویر سه بعدی‌ست و تمرکزی روی موسیقی (که اصل محتوایی یک کنسرت است)، ندارد. اما در سیستم ۳D MAPING با استفاده از سیستم های خاصی، این بازی ها و غافلگیری های تصویری، روی سن و محیط و دکور برنامه پیاده می گردد و مخاطب در عین حالی که از موسیقی لذت می برد، با شوک ها و غافلگیری های عجیب و غریبی رو به رو می گردد که قطعا هیجانات بسیاری را برای او در پی خواهد داشت.

کلیه مباحث هنری و کارگردانی این برنامه بر عهده کیوان ملک مطیعی است و این کنسرت به گونه ای طراحی شده که کل زمان برنامه حاوی غافلگیری های مختلف است.

این کنسرت به همت شرکت رویال هنر پارس و به تهیه کنندگی مجید عبدی و پویا زارع فرد بروی صحنه خواهد رفت.

پایان پیام/۴۳

 

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.