اولین گوشی هوشمند مجهز به فایرفاکس در راه بازار

۳۱فروردین۱۳، خبرگزاری‌ها- شرکت Geeksphone اولین گوشی هوشمند جهان مجهز به سیستم‌عامل موبایلی فایرفاکس را هفته آینده وارد بازار می‌کند.

شرکت Geeksphone که یکی از شرکای موزیلا در حوزه گوشی هوشمند محسوب می‌شود، پس از انجام آزمایش‌های لازم روی اولین گوشی هوشمند جهان مجهز به سیستم‌عامل موبایلی فایرفاکس در نظر دارد، این محصول را هفته آینده وارد بازار کند.

شرکت Geeksphone با ارسال پست الکترونیکی توضیح داد که سرانجام گوشی هوشمند یاد شده را هفته آینده وارد بازار می‌کند و از آن زمان فروش این محصول به صورت آنلاین روی فروشگاه اینترنتی Geeksphone انجام می‌شود.

دو گوشی هوشمند ساخت این شرکت که قرار است با سیستم‌عامل موبایلی فایرفاکس وارد بازار شوند Keon و Peak نام دارند و روی هردوی ان‌ها Firefox OS موزیلا نصب شده است.

این دو گوشی هوشمند پس از ورود به بازار اولین محصولاتی در جهان خواهند بود که روی آن‌ها سیستم‌عامل موبایلی فایرفاکس نصب شده است.

در مرحله اول قرار است که این دو محصول فقط در آمریکای شمالی به فروش برسند.

گوشی هوشمند Keon نمایشگر لمسی ۳٫۵ اینچی را در خود جا داده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به دوربین دیجیتالی ۳ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۴ گیگابایتی، قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه microSD، پردازنده یک گیگاهرتزی و رم ۵۱۲ مگابایتی اشاره کرد.

گوشی هوشمند Peak نیز نمایشگر لمسی ۴٫۳ اینچی را شامل می‌شود و برای آن پردازنده دوهسته‌ای ۱٫۲ گیگاهرتزی، دوربین ۸ مگاپیکسلی به همراه فلش، رم ۵۱۲ مگابایتی و حافظه داخلی ۴ گیگابایتی در نظر گرفته شده است.

IT Iran
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.