اولیویرا: تراکتورسازی روز به روز پیشرفت می‌کند

۱۰م دیماه ،

_MG_8585.JPG

سرمربی تراکتورسازی می گوید‌ این تیم‌ می‌تواند با هوادارانش میزبان خوبی برای رقابت‌های آسیایی باشد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تونی اولیویرا در نشست خبری پیش از بازی با پیکان اظهار کرد: ما در نیم فصل اول می‌توانستیم نتایج بهتری به دست بیاوریم ولی از اول نیم فصل تا پایان آن سیر صعودی داشتیم.

وی ادامه داد: در فصل نقل و انتقالات بازیکنانی از تراکتورسازی جدا و بازیکنانی به تیم اضافه شدند، مدیرعامل باشگاه با توجه به وضعیت مالی تمام تلاشش را برای جذب بازیکنان انجام داد و توانستیم با چهار بازیکن قرارداد ببندیم. ما باید با داشته‌هایمان کار کنیم.

سرمربی تراکتورسازی گفت: پیکان برای کسب امتیاز به تبریز خواهد آمد ولی ما بازیکنان‌مان را برای بازی فردا آماده کرده‌ایم و به جز محمد ابراهیمی که به سبب محرومیت او را در اختیار نداریم،‌ تمامی بازیکنان آماده انجام این دیدار می باشند.

وی دربارهٔ شرایط میزبانی تبریز برای مسابقه‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: تماشاگران ما در حد بسیار خوبی می باشند و در قبل نیز نشان دادند تیم‌شان را به خوبی حمایت کرده و کاری به تیم دیگران ندارند. من در لیگ نیجریه هم مربی‌گری کرده‌ام و وقتی در آنجا بازی برگزار می‌شد استرس داشتیم که تماشاگران نارنجک به زمین بیندازند (باخنده). اول باید نگران بازی‌های لیگ برتری باشیم. بازی‌های آسیایی یک امتحان سخت است، زیرا با تیم‌هایی بازی خواهیم کرد که از نظر مالی شرایط بهتری دارند. ولی ان‌شاءالله با کمک هواداران پرشورمان نتایج خوبی می‌گیریم.

اولویرا دربارهٔ بازیکنان جوان تراکتورسازی و نوید خوش‌هوا که در اولین بازی لیگ برتری خود یک گل به ثمر رساند، بیان کرد: ما بازیکنان جوان خوبی داریم که می‌توانند در آینده برای تراکتورسازی مفید باشند. نوید خوش‌هوا نیز توانایی‌های خوبی دارد و اگر راهش را ادامه دهد آینده خوبی در انتظارش است. از زمانی که به تبریز آمده‌ام تراکتور روز به روز پیشرفت کرده و به بازیکنانم گفته‌ام که اعتماد به نفس، انگیزه و روحیه قوی داشته باشند و هر روز تلاش‌شان را بیشتر کنند. اگر از تمامی این نکته‌ها به خوبی استفاده کنیم، نتایج درخشانی خواهیم گرفت.

به گزارش ایسنا عبدالله ویسی سرمربی تیم پیکان به سبب کنسل شدن پروازش به تبریز، با اتوبوس به تبریز می‌آید به همین سبب نتوانست در نشست خبری پیش از بازی حضور داشته باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.