اولیویرا: سببی نمی‌بینم تراکتور قهرمان نشود

۲۷م اسفند ،

_MG_8585.JPG

سرمربی تراکتورسازی می‌گوید مشکلاتی که برای این تیم وجود دارد سبب نمی‌شود که آن‌ها قهرمان لیگ نشوند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تونی اولیویرا سرمربی تیم تراکتورسازی در نشست خبری پیش از بازی تیمش با سپاهان اظهار داشت: من از وقتی که به عنوان سرمربی به اینجا آمده‌ام تمامی سعی‌ام را کرده‌ام تا بهترین‌ها را برای تراکتورسازی کسب کنم تا تیم از سال قبل نیز بهتر کار کند.

وی ادامه داد: بهتر بودن از سال قبل به این معنی است که قهرمان لیگ برتر شویم و دست یافتن به این موفقیت‌ها احتیاج به ابزار از لحاظ فیزیکی و سایر موضوع‌ها دارد.

اولیویرا بیان کرد: ابزار فیزیکی که می‌گویم یعنی مسائل داخل زمین و سایر مسائل نیز مربوط به وضعیت مالی است. ما با آنچه داشتیم در این ۹ ماه کار کرده‌ایم و همیشه سعی کرده‌ایم جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی داشته باشیم. با تمام مشکلاتی که از لحاظ مالی و سایر چیزها داشتیم، باز هم هر روز مشکلات تازهی پدید می‌آمد.

سرمربی تراکتورسازان ادامه داد: با وجود مشکلاتی که گفتم هیچ کدام سبب نمی‌شود که قهرمان لیگ برتر نشویم و تمام تلاش‌مان را تا آخر انجام خواهیم داد. قول‌هایی به ما داده شده است و ما منتظر عملی شدن این قول‌ها هستیم.

سرمربی تیم تراکتورسازی تبریز دربارهٔ بازی حساس با تیم سپاهان بیان کرد: همه بازی‌ها برای تراکتورسازی مهم است و برای اینکه قهرمان شویم و جایگاه‌مان را از دست ندهیم باید در بازی فردا سه امتیاز را کسب کنیم.

اولیویرا درخصوص محرومان و مصدومان بازی با سپاهان گفت: میلاد فخرالدینی مدتی است که مصدوم است. سید محسن حسینی به سبب به دنیا آمدن فرزندش به مرخصی رفته است. حبیب گردانی مصدوم است. دهنوی مصدوم و سه کارته است. جواد کاظمیان محروم است.

وی ادامه داد: مقابل تیمی بزرگ و پایدار بازی خواهیم کرد ولی ما نیز قابلیت‌های خوبی داریم و می‌توانیم سه امتیاز را کسب کنیم و باید بسیار خوب کار کنیم.

سرمربی تیم سپاهان به سبب تاخیر پروازش نتوانست در نشست خبری حضور یابد و این باشگاه اعلام کرده است کرانچار می‌تواند در ساعت ۲۰ در هتل محل اقامتش در این نشست حضور یابد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.