اول روابط جنسی بعداً تفاهم و محبت!*سند

برای آمریکایی ها، روابط جنسی حرف اول را در یک زندگی خوب و موفق می زند تا عوامل معنوی و روحی دیگر.

به نقل از روزنامه دیلی میل؛ بررسی های جدید نشان می دهد بیشتر از نصف آمریکایی ها در طول مقاربت جنسی هیچ لذتی از هم نمی برند و در حدود ۵۱ درصد از آنها دوست دارند این عمل را زود تمام کنند و یا این که طول بکشد و در حقیقت حد وسطی که نشانگر رضایت باشد در آنها به ندرت دیده می شود.
نتایج این مطالعه که از سوی شرکت “دیوریکس” انجام شده نشان دارد که ۳۷ درصد آمریکایی ها معتقدند که طول مدت روابط جنسیشان زود تمام می شود و هیچ لذتی در آن نمی بینند و ۱۴ درصد دیگر گفته اند که این مدت بیشتر از آن چیزی که می خواهند طول می کشد و این باعث ناراحتی و عدم رضایت آنها می شود.
این تحقیقات در بین ۱۰۰۰ فرد بزرگسال بین سنین ۱۸ و بالاتر در بین ۱۶ تا ۲۲ ماه مارس ۲۰۱۲ انجام گرفته است و ۷۵ درصد از مردان و ۶۶ درصد از زنان، از هر روشی حتی اگر خطرناک باشد، مانند استفاده از دارو و شیوه های مختلف جنسی، به یک مقاربت لذت بخش برسند.
۷۵ درصد از آمریکایی ها علاقمند به انجام اعمال جنسی در یک منطقه پر از خطر هستند و اظهار می دارند که مدت زمان ایده آل برای ما در برقراری این ارتباط ۱۰ دقیقه و کمتر می باشد.
بر اساس تحقیقات ۶۱ درصد آمریکایی ها معتقدند که روابط سالم جنسی، آنها را تبدیل به همسران یا به طور کلی شریک بهتری در زندگی می کند و سایر عوامل مثل تفاهم و محبت و غیره در درجات بعدی اهمیت، قرار دارند.
شایان ذکر است که در حقیقت برای آمریکایی ها، روابط جنسی حرف اول را در یک زندگی خوب و موفق می زند تا عوامل معنوی و روحی دیگر و در حال حاضر شبکه های ماهواره ای تبلیغات گسترده ای را جهت فروش و معرفی داروهایی برای توان بخشی جنسی و ایجاد میل جنسی انجام می دهند که به اعتقاد کارشناسان مسائل پزشکی و روانشناسان، مصرف این داروها نه تنها اثر بخشی مناسبی ندارد بلکه در مدت زمان کوتاهی در مکانیزم عصبی بدن عوارض جبران ناپذیری می گذارد و باید گفت که روابط سالم روحی و جنسی در میان همسران برگرفته از تغذیه مناسب روح و جسم می باشد که اکثر دانشمندان در این رابطه اتفاق نظر دارند.
۴۳۲

 

اخبار مرتبط

سایت خبری تحلیلی افق

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.