«او یک فرشته بود» با دوبله انگلیسی پخش می‌شود!!

سریال “او یک فرشته بود” برای پخش از شبکه‌ی سحر دوبله انگلیسی شده و پخش آن هم اکنون از سیمای انگلیسی این شبکه در جریان است.

 

yek fereshteh bod

 

به گزارش “یک پارس”به نقل از ایسنا، دوبله انگلیسی، “او یک فرشته بود” (در ۱۵ قسمت ۵۰ دقیقه ای) نخستین تجربه‌ی دفتر نمایندگی سازمان صدا و سیما در لبنان در این زمینه به شمار می‌رود که برای شبکه جهانی سحر صورت گرفته است.

 

به گفته مرتضی شمسی، مدیر دفتر صدا و سیما در بیروت، این مجموعه سال گذشته از زبان عربی به زبان انگلیسی، ترجمه و دوبله شده و صداپیشگان آن از مسیحیان مقیم لبنان هستند.

 

وی افزود: دیانا ابراهیم مدیریت دوبلاژ این مجموعه را بر عهده داشته و آن ماری سلامه، سارا موسی، بودی نعوم و دیانا ابراهیم به صداپیشگی در آن پرداخته اند.

 

مجموعه تلویزیونی “او یک فرشته بود” به کارگردانی علیرضا افخمی و تهیه‌کنندگی رامین عباسی زاده، محصول شبکه دو سیماست و بازیگرانی همچون حسن جوهرچی، بهاره افشاری، مرتضی ضرابی، مریم کاویانی و ثریا قاسمی به ایفای نقش در آن پرداخته‌اند.

 

این سریال، موضوعی ماورایی دارد و داستان آن از جایی شروع می شود که بهزاد طی ماجرایی با زنی تصادف می‌کند و او را به خانه می آورد.

 

به تدریج حرکات عجیبی از این زن که فرشته نام دارد، سر می‌زند و نهایتاً موجب می شود که بهزاد و همسرش رعنا تا پای طلاق بروند اما پس از مدتی بهزاد با توجه به رهنمودهای روحانی محل و سخنان فرزندانش متوجه می شود که فرشته، شیطان (ابلیس) است.

 

پخش مجموعه تلویزیونی “او یک فرشته بود” از دوشنبه ۳۰ مرداد ماه از سیمای انگلیسی شبکه جهانی سحر آغاز شده و هر شب ساعت یک و ۵۰ دقیقه (به وقت تهران) در معرض دید انگلیسی‌زبانان بیننده شبکه سحر و بینندگان شبکه چهار سیماست.

فرهنگ و ادب

تا این لحظه ۲نظر ثبت شده
  1. haniyeh1360@yahoo.com:

    چرا سریاله او یک فرشته بود را دوست داشتم واقعاٌ ولی دلیل میشه من بازیگرانشان را دوست داشته باشم عجب دلی داشتم نظرمو دارم میگم. شاید این آخرین باری باشه دارم نظرمو میگم چون از سکوت کردن خسته شدم همین گرررررررررررررررررررررررررریه بهاره افشار دنباله من نیا چون هیچی بهت نمیرسه همین با اقایه ضرابی هم هستم همین که شنیدی هاااااااااااااااااااااااااا

  2. haniyeh1360@yahoo.com:

    چرا سریاله او یک فرشته بود را دوست داشتم واقعاٌ ولی دلیل میشه من بازیگرانشان را دوست داشته باشم عجب دلی داشتم نظرمو دارم میگم. شاید این آخرین باری باشه دارم نظرمو میگم چون از سکوت کردن خسته شدم همین گرررررررررررررررررررررررررریه بهاره افشار دنباله من نیا چون هیچی بهت نمیرسه همین با اقایه ضرابی هم هستم آی قلبمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.