ایجاد تنوع در عیار طلا، رونق صنعت طلا و جواهر را iبه همراه دارد

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلا و جواهر، نقره و سنگ های قیمتی گفت: در صورت قانونی شدن ساخت طلا با عیارهای کمتر از ۱۸، بازار فروش طلا و جواهر رونق خواهد گرفت.

عبادالله محمدولی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ایجاد تنوع در ساخت طلا با عیارهای متفاوت، افزایش فروش مصنوعات طلا را iبه همراه دارد و رونق چشمگیری iبه صنعت طلا و جواهر می بخشد.

وی ادامه داد: هم اکنون با توجه iبه افزایش قیمت طلا بسیاری از متقاضیان iبه خرید بدلیجات روی آورده اند و در صورت ساخت طلا با عیارهای پائین تر و قیمت کمتر، سرمایه مردم صرف خرید محصولات بی ارزش نمی شود و  متقاضیان می توانند با هر توان مالی مصنوعات طلا خریداری کنند.

محمدولی تصریح کرد: این امر در طولانی مدت رونق بازار فروش، افزایش گردش مالی و اشتغالزایی مناسب را در صنعت طلا و جواهر iبه دنبال دارد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت قانونی شدن ساخت طلا با عیارهای پائین، حق انتخاب مصنوع طلا با هر قیمتی برای خریدار فراهم می شود و این امر iبه هیچ وجه ایجاد تغییر در عیار ۱۸ نیست بلکه تنوع محصول مدنظر است.

لازم iبه ذکر است، iبه تازگی پیشنهاد ساخت طلا در عیارهای ۴، ۹، ۱۴ و ۱۷ ارایه شده که برای اجرایی شدن این کار ابتدا باید استانداردهای مربوط iبه این مصنوعات از سوی سازمان استاندارد تدوین شود./س


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.