ایدرو ۳۰۰ واحد صنعتی در کشور ایجاد می کند

۰۷م آذر ،

رئیس هیات عامل ایدرو گفت: در صورت تصویب و تامین منابع مالی لازم توسط دولت و مجلس، این سازمان آمادگی دارد در ۳۰۰ شهر و شهرستان کشور که از واحدهای صنعتی بی بهره می باشند، این واحدها را ایجاد کند.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران و به نقل از اداره اطلاع رسانی ایدرو، غلامرضا شافعی افزود: نمایندگان مردم شریف شهرهای مختلف کشور در مجلس شورای اسلامی گرایش به ایجاد واحدهای صنعتی در نقاط مختلف دارند و ایدرو با تکیه بر تخصص و توانمندی های فنی و صنعتی خود، این توان را دارد که بطور مستقل یا با همکاری بخش خصوصی این امر را سازماندهی کند.

وی ادامه داد: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، یک سازمان توسعه‌ای است که اگر امکانات مالی در اختیار آن قرار گیرد، می تواند در ۳۰۰ نقطه از کشور فعالیت توسعه ای خود را به انجام برساند.

شافعی همچنین از دانشگاه ها و اساتید سراسر کشور دعوت کرد نتایج تحقیقات خود را که قابلیت تولید اقتصادی داشته و بازار مصرف گسترده ای دارند، به ایدرو ارائه دهند تا در مورد تجاری سازی آن اقدام لازم صورت گیرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه به دلیل تحریم، ورود برخی اقلام و تجهیزات به کشور به راحتی صورت نمی گیرد، تصریح کرد: در این شرایط باید مسیر تجاری‌سازی فناوری‌های بومی را با قوت بیشتری ادامه دهیم./عب


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.