ایران از پشتوانه عظیم مردمی برخوردار است/ ائتلاف ۱+۴ راه به جایی نمی‌برد

۱۶اردیبهشت،

عضو هیات‌ رئیسه کمیسیون امنیت‌ ملی مجلس گفت: ائتلاف ۱+۴ راه به جایی نمی برد،‌ ملت ایران پشتوانه نظام و مقام معظم رهبری می باشند.

محمد‌حسن آصفری نماینده اراک و کمیجان در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به تشکیل ائتلاف۱+۴ در منطقه علیه ایران گفت: پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران مردم می باشند.

وی ادامه داد: اگر سلاح و ادوات‌نظامی و جنگ‌افزاری را نادیده بگیریم، بالاترین پشتوانه و ضریب امنیت کشور ملت است.

آصفری تصریح کرد: ملت ایران پشتوانه عظیم و مدافع امنیت ملی کشور می باشند و مطمئنا با وجود چنین پشتیبان و مدافعی هیچ‌ متجاوزی توان مقابله و ایستادگی در برابر ایران را ندارد.

عضو هیات‌ رئیسه کمیسیون امنیت‌ملی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: تشکیل گروه‌هایی مثل ۱+۴ سوای اینکه وقت تلف کردن برای گروه‌های تشکیل دهنده است تاثیر دیگری نخواهد داشت زیرا کشور جمهوری اسلامی ایران از پشتوانه عظیم مردمی برخوردار است.

گفتنی است؛ به گزارش عصر ایران به نقل از روزنامه القدس العربی چاپ لندن، “الکس فیشمان”  تحلیلگر نظامی در روزنامه یدیعوت آحارنوت چاپ تل آویو با انتشار یافتن این خبر نوشت: این ائتلاف با رمز ۱+۴ در مکاتبات وزارت خارجه آمریکا نامگذاری شده است، این ائتلاف شامل عربستان سعودی، اردن، امارات و ترکیه است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.