ایران با افتخار دانش و فناوری خود را در اختیار حزب‌الله قرار می‌دهد

۰۷اردیبهشت،

منصور حقیقت‌پور نماینده اردبیل،سرعین و نمین در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به پهپاد سرنگون شده توسط رژیم صهیونیستی گفت: امروزه ملت قهرمان حزب‌الله توانایی تولید پهپاد را دارد و جموری اسلامی ایران هم قطعا دانش و فناوری جنگ‌افزاری خود را با افتخار در اختیار حزب‌الله قرار می‌دهد.

وی با اشاره به دستاوردهای تازه نظامی ایران در عرصه هوا به هوا افزود: ایران بعد از انقلاب اسلامی به این نتیجه رسید که با توجه به تهدیدات باید در عرصه نظامی به خودکفایی برسد.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان اظهار داشت: ایران به وسیله پیشرفتی که در زمینه صنعت نظامی در دنیا از خود به نمایش گذاشته، توانسته در امر مهندسی معکوس به قابلیت‌های ویژه‌ای در این زمینه دست یابد و دانش خود را در این زمینه در اختیار برادران حزب‌الله قرار خواهد داد.

گفتنی است؛ روزنامه اسرائیلی «هاآرتص» مدعی شده احتمالاً ایران پشت‌پرده پهپادی بوده که به تازگی توسط رژیم اسرائیل در سرزمین‌های اشغالی سرنگون شده است.

به باور هاآرتص، این ایران بوده که پهپاد مذکور را بر فراز سرزمین‌های اشغالی به پرواز درآورده ولی مقامات اسرائیلی از اشاره به این موضوع اجتناب می‌کنند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.