ایران با تهدید و تحریم روز به روز برای پیشرفت مصمم‌تر می‌شود

اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: انرژی هسته‌ای خواسته عموم مردم ایران است و به حول و قوه الهی به آن خواهیم رسید و اظهارات اخیر و عجیب مک کین برای ما تازگی ندارد چرا که آنها چشم دیدن پیشرفت‌های ایران را ندارند و می‌بینند که با تهدید و تحریم‌ ایران، ما هر روز مصمم‌تر می‌شویم.

“صفر نعیمی‌رز” نماینده مردم آستارا در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات اخیر مک کین سناتور جمهوری‌خواه آمریکا مبنی بر اینکه راه مقابله با ایران اتمی از تسلیح مخالفان سوریه می‌گذرد، گفت: اظهارات این سناتور آمریکایی جای تعجب دارد چرا که مخالفان سوریه کشورهایی جز‌ انگلستان،‌ آمریکا، فرانسه، ترکیه، قطر و عربستان نیستند که خود اینها را نیز آمریکا پشتیبانی می‌کند.   
 
وی ادامه داد: مخالفت غرب و آمریکا فقط با سوریه نیست بلکه کل جهان اسلام در تیررس سیاست‌های خصمانه آنها قرار دارد چنانکه شاهد دشمنی همیشگی آنها با کشور ایران نیز هستیم.   
 
وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ انرژی هسته‌ای خواسته عموم مردم ایران است و به حول و قوه الهی به آن خواهند رسید و اظهارات این چنینی برای ما تازگی ندارد چرا که آنها چشم دیدن پیشرفت‌های ایران را ندارند و می‌بینند که با تهدید و تحریم‌ ایران، ما هر روز مصمم‌تر می‌شویم.   
 
انتهای پیام/ 


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.