ایران با مشارکت رسانه‌ای جهانی، هجمه روانی رژیم صهیونیستی را به خودش بازگرداند

یک کارشناس رسانه های داخلی و خارجی گفت: جمهوری اسلامی ایران در مقابل اقدامات مداخله جویانه رژیم صهیونیستی باید دیپلماسی رسانه‌ای خود را در منطقه حفظ کرده و با کشورهایی که در سیاست‌های خود همسو و هم جهت با ایران هستند مشارکت موثر رسانه ای در سراسر جهان داشته باشد.

محمدرضا مانی‌فر در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به جو سازی‌های رژیم غاصب صهیونیستی در مورد حمله نظامی به ایران گفت:  شکل گیری این جو سازی‌ها و آنچه  که در منطقه و در برخی کشورها‌ همچون‌ سوریه در جریان است، در راستای‌ حفظ  بقای رژیم جعلی صهیونیستی بوده و کارشکنی‌های خصمانه هم پیمانان منطقه‌ای آمریکا در همین راستا صورت می‌گیرد.

مانی فر در ادامه افزود: جمهوری اسلامی ایران به شدت با  اقدامات خصمانه و جنایتکارانه رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه  مخالف بوده  بنابراین این رژیم جعلی تلاش می کند تا فضای روانی دولت های منطقه و جهان را علیه جمهوری اسلامی ایران تحریک کند.

مانی‌فر با اشاره به حمایت جمهوری اسلامی ایران از لبنان در جنگ ۳۳ روزه  تصریح کرد:  به دلیل شکست رژیم غاصب صهیونیستی در جنگ ۳۳ روزه علیه لبنان و حمایت‌های همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از این کشور اسلامی و با توجه به اینکه  این رژیم جعلی خود را در مقابل ایران  شکست خورده  می‌بیند بنابراین  با ایجاد فضای روانی علیه  جمهوری اسلامی ایران به‌دنبال ضربه زدن به  کشورمان است اما این اقدامات خصمانه رژیم غاصب صهیونیستی هیچ تاثیری در روند سیاست‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران ندارد.

این کارشناس رسانه‌های بین‌الملل در پایان خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران در مقابل اقدامات مداخله جویانه رژیم صهیونیستی باید دیپلماسی رسانه‌ای خود را در منطقه حفظ کرده و با کشورهایی که در سیاست‌های خود همسو و هم جهت با ایران هستند مشارکت موثر رسانه‌ای در سراسر جهان داشته باشد.

“انتهای پیام”/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.