ایران عامل امنیت پایدار برای کل منطقه/ آمریکا توان نظامی حمله زمینی برای اشغال سوریه را ندارد

اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرنگار دفاعی – امنیتی باشگاه خبرنگاران، مهم‌ترین خبرها این حوزه در هفته‌ای که گذشت به شرح زیر است:
  
شهید لشگری در هنگام اعدام چه دعایی کرد؟
 
دست و چشم مرا بستند و دو نگهبان در حالی‌که بازویم را گرفته بودند مرا پایین برده، سوار ماشین کردند. از چند خیابان و چهارراه و چاله‌ها و دست اندازهایی‌که در مسیر بود گذشتیم.
 
 
دشمنان با اسلام وهابی، بهایی و عربستانی کاری ندارند

جانشین نماینده ولی‌فقیه در سپاه گفت: دشمنان با اسلامی که وارد حوزه سیاست شود مشکل دارند.
 
افزایش ضریب امنیت در مناطق مرزی کشور

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه طرح شهیدان “شوشتری” و “محمدزاده” در واگذاری و ایجاد امنیت پایدار در منطقه تأثیر بسزایی داشته است، گفت: به برکت تعامل خوب مردم و مسئولان نظامی، انتظامی و امنیتی، امروز استان سیستان و بلوچستان از امنیت بالایی در سطح کشور برخوردار شده است.

سرلشکر فیروز آبادی: “اعتدال” اصول را تغییر نمی‌دهد

رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: اعتدال، اصول را تغییر نمی‌دهد بلکه با ذوق و سلیقه، تاکتیک‌ها را با حکمت پیگیری می‌کند.

منافقین به تعداد کشتار هیروشیما و ناکازاکی در ایران و عراق جنایت کرده اند/ گمانه زنی ها دربارهٔ هلاکت رجوی

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: منافقین به اندازه قتل عام های هسته ای هیروشیما و ناکازاکی از ایران و عراق کشته گرفته اند اما امریکا و غرب واکنشی نشان ندادند ولی امروز که ۵۲ نفر جانی در سزای جنایاتشان در دادگاه مردمی کشته شده اند غرب آنر ا به عنوان فاجعه تلقی می کند.

آزادی میمک با فرماندهی “شهید کشوری” بزرگترین پیروزی ارتش شد

شهید امیر سرتیپ خلبان احمد کشوری ۱۸ آذر ماه ۱۳۵۹ در حالی که از مأموریتی بسیار دشوار پیروز باز می‌گشت، در منطقه میمک هدف حمله یک فروند میراژ عراقی قرار گرفت و به شهادت رسید.

اجرای استراتژی آمریکایی در جهان اسلام با آزادی عمل به منافقین/گمانه‌زنی‌ها در مورد هلاکت رجوی

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها در حالی که گروهک تروریستی منافقین را تا سال قبل جزء گروه‌های تروریستی می‌شناختند اما با حذف این گروهک از گروه‌های تروریستی امروز به آنها میدان و آزادی عمل داده که بتواند در چارچوب استراتژی و اهداف آمریکایی‌ها در جهان اسلام با محوریت عراق عمل کند.

قرارگاه عملیاتی پدافند غیرعامل در چارچوب قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) فعالیت می‌کند

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به افتتاح قرارگاه عملیاتی پدافند غیرعامل گفت: این قرارگاه در چارچوب قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا(ص) ستاد کل نیروهای مسلح فعالیت می‌کند.

قرارگاه عملیاتی پدافند غیرعامل “شهید زین‌الدین” افتتاح شد

قرارگاه عملیاتی پدافند غیرعامل “شهید زین‌الدین” صبح امروز با حضور معاون ارکان امور مشترک نیروهای مسلح و مادر این شهید بزرگوار افتتاح شد.

صعود کوهنوردان نیروی زمینی به قلعه ۴۲۵۰ متری سیالان

با حضور سرلشگر عطاالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران کوهنوردان نیروی زمینی قلعه ۴۲۵۰ متری سیالان را فتح کردند.

ماجرای شلیک نکردن “شهید کشوری” به زن عراقی چه بود؟

شهید امیر سرتیپ خلبان احمد کشوری ۱۸ آذر ماه ۱۳۵۹ در حالی که از مأموریتی بسیار دشوار پیروز باز می‌گشت، در منطقه میمک هدف حمله یک فروند میراژ عراقی قرار گرفت و به شهادت رسید.

“امیر جمشید فرقانی‌نیا” رئیس تازه سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح شد

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر جمشید فرقانی‌نیا را بعنوان رئیس تازه سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح منصوب کرد.

“محمدنجار” مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در صنعت دانش و فناوری شد

با حکم سرلشکر فیروز‌آبادی، سردار مصطفی محمدنجار به عنوان مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور صنعت دانش و فناوری منصوب شد.

امروز دیگر کسی جرات تجاوز زمینی به ایران را ندارد

معاون ستادکل نیروهای مسلح گفت: اگر چند سال پیش نگران تهاجم زمینی و گوناگون دشمن به کشورمان بودیم، امروز اطمینان داریم کسی جرأت تجاوز نظامی علیه ایران را ندارد.

سوریه آتش را با آتش پاسخ می‌دهد/ هیچ چیز نمی‌تواند مانع مقابله به‌مثل سوریه شود

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قرائن نشان می‌دهد سوریه در راستای حفظ امنیت ملی چنانچه مورد حمله آمریکا قرار گیرد منافع آمریکا و هم پیمانانش را مورد حمله قرار خواهد داد.

آمادگی نیروی هوایی ارتش برای آموزش خلبانان کشورهای منطقه

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به اینکه هیچگونه کمبودی در امر آموزش خلبان در داخل کشور نداریم، گفت: تمام زیرساخت‌های لازم برای ارائه آموزش خلبانی به دیگر کشورهای منطقه در نیروی هوایی وجود دارد.

پدافند هیچ زمان استراحتی ندارد/ اگر قرارگاه را به یک نیرو مختص بدانیم مطمئنا ضربه خواهیم خورد

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الاانبیا(ص) با بیان اینکه برای پدافند هیچ زمان استراحتی وجود ندارد، گفت: پدافند هوایی امروز برادر سایر نیروهاست و جدا از پیکره نیروهای مسلح و ارتش نیست و ما اگر قرارگاه را به یک نیرو مختص بدانیم مطمئنا ضربه خواهیم خورد.

نخستین تمرین تاکتیکی بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران

صبح امروز با حضور جمعی از مقامات عالی‌رتبه نظامی، اولین تمرین تاکتیکی بهداشت و درمان ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه تلوی تهران برگزار شد.

آمریکایی‌ها در قضیه سوریه عاقلانه فکر کنند/دفاع از یک کشور اسلامی بر همه مسلمین واجب است/در زمینه تولید فن‌آوری دفاعی بی نظیر هستیم

سردار دهقان گفت: آمریکا توان نظامی جهت اشغال سوریه را ندارد و به بهانه استفاده از سلاح شیمیایی این کشور را تهدید به حمله نظامی می‌کند.

” احمد کشوری” چگونه به شهادت رسید؟

شهید امیر سرتیپ خلبان احمد کشوری ۱۸ آذر ماه ۱۳۵۹ در حالی که از مأموریتی بسیار دشوار پیروز باز می‌گشت، در منطقه میمک هدف حمله یک فروند میراژ عراقی قرار گرفت و به شهادت رسید.

ایران عامل امنیت پایدار برای کل منطقه است/ آمریکایی‌ها به دنبال معکوس‌سازی روند بیداری اسلامی می باشند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی همواره تلاش کرده است از توسعه دامنه خشونت جنگ و ناامنی و بحران که در نهایت فاصله آن فقر، عقب‌ماندگی و آوارگی کشورها و ملت‌های مسلمان است، جلوگیری کند.

آمریکا توان نظامی حمله زمینی برای اشغال سوریه را ندارد/ توانمندی بی‌نظیر موشکی ایران

وزیر دفاع گفت: امروز آمریکا توان نظامی حمله زمینی برای اشغال سوریه و یا سقوط نظام سیاسی این کشور را ندارد.

آمریکا غیر قابل اعتماد است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ضرورت دارد جریان‌های سیاسی اسلام‌گرا بر این نکته اساسی واقف باشند که آمریکا غیر قابل اعتماد است و هرگز نقش بی طرف را در تحولات ایفا نمی‌کند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.