ایران فردا، با ثروت عظیمی از اندوخته‌های علمی و عملی باید به دست مدیرانی بزرگ و لایق اداره شود

۲۴م دیماه ،

رهبرانقلاب در پیامی به انجمنهای اسلامی دانشجویان اروپا:

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به چهل و هفتمین نشست سالیانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا تاکید کردند: جوانان و فرزندان عزیز ملت ایران در هر نقطه‌ای از جهان باید خود را برای نقش‌آفرینی در اداره کشور و برداشتن گامهای بلند و پر شتاب به سوی چشم اندازهای ترسیم شده آماده کنند.

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به نقل از khamenei.ir  حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام به چهل و هفتمین نشست سالیانه اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا تاکید کردند: جوانان و فرزندان عزیز ملت ایران در هر نقطه‌ای از جهان باید خود را برای نقش‌آفرینی در اداره کشور و برداشتن گامهای بلند و پر شتاب به سوی چشم‌اندازهای ترسیم شده آماده کنند.

متن این پیام که امروز در پاریس از سوی حجت‌الاسلام و‌المسلمین جواد اژه‌ای نماینده مقام معظم رهبری در امور دانشجویان در اروپا قرائت شد، به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

دانشجویان عزیز
شما جوانان، مدیران آینده کشورید. ایران فردا، با ثروت عظیمی از اندوخته‌های علمی و عملی، باید به دست مدیرانی بزرگ و لایق، اداره شود و گامهای بلند و پرشتاب به سوی چشم‌اندازهای ترسیم شده را، با همت و ایمان و بصیرت و شجاعت امثال شما بردارد.

شما و همه جوانان و فرزندان عزیز ملت ایران در هر نقطه جهان، باید خود را برای نقش‌آفرینی در این تراز، آماده کنید.

شما را همواره دعا می‌کنم. خداوند یا و مددکارتان باد.
سید علی خامنه‌ای
۱۲/دی ماه/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.