ایستادگی تنها راه برون‌رفت مردم از مشکلات اخیر مصر است

اردیبهشت ۱۴۰۳

“استاد دانشگاه صداوسیما” راهکار برون‌رفت از مشکلات اخیر مصر را ایستادگی مردم عنوان کرد و گفت: انقلاب مصر با خون‌هایی که به ظلم به زمین‌ می‌ریزد به پیروزی می‌رسد، بنابراین در شرایط فعلی فقط “ایستادگی” عامل اصلی موفقیت برای مردم مصر است.

محمد ساجدی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اشتباهات مرسی و ارتباط آن با حوادث و تحولات اخبر مصر اظهار داشت: هر چند از اشتباهات محمد مرسی به عنوان عامل مؤثری در اتفاقات فعلی مصر یاد می‌شود، اما عوامل مهم دیگری از جمله دخالت کشورهای غربی و منطقه‌ای هم در آن دخیل می باشند، لذا مردم مصر باید در خیابان‌ها به اعتراض‌های خود ادامه و بر خواست خودشان تاکید کنند.

 وی با بیان اینکه عربستان و قطر با صرف هزینه به دنبال نفوذ در مصر و دستیابی به منافع خودشان در معادلات آینده منطقه می باشند افزود: مقاومت مردم سبب شد اشخاصی همچون البرادعی استعفا دهند و این نشان از موفقیت مردم مصر است، مردم نباید به کشورهای خارجی اجازه دخالت در امور داخلی کشورشان را بدهند.

 ساجدی به راهکارهای برون رفت از مشکلات اخیر مصر اشاره و تصریح کرد: برای برون رفت از مشکلات مصر، باید ایستادگی کرد لذا اگر مردم کاری غیر از این را انجام دهند قطعا با شکست مواجه می‌شوند.

استاد دانشگاه در پایان خاطر نشان کرد: انقلاب مصر با خون‌هایی که به ظلم به زمین‌ می‌ریزد به پیروزی می‌رسد، بنابراین در شرایط فعلی فقط ایستادگی عامل اصلی موفقیت برای مردم مصر است.

 انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.