اینیستا: دوران بارسا تمام نشده

۰۶اردیبهشت،

بارسلونا در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب بایرن مونیخ شد.

به گزارش فارس،با توجه به اینکه دیدار برگشت چهارشنبه این هفته برگزار خواهد شد، بازگشت بارسلونا به این دیدار بسیار سخت است. ممکن است حضور در دیدار فینال برای کاتالان‌ها غیر ممکن باشد ولی آندرس اینیستا معتقد است دوران باشکوه بارسا با این شکست به پایان نرسیده است.

«ما در این فصل نمایش بسیار خوبی داشته‌ایم و اگر کسی بگوید با شکست ۴ بر صفر برابر بایرن مونیخ دوران بارسلونا به پایان رسیده، حرفی ناعادلانه زده است. ما چندین سال است که بهترین بازی‌ها را به نمایش گذاشته‌ایم و جام‌های زیادی را هم بدست آورده‌ایم. به عقیده من پایان دوران باشکوه یک تیم زمانی رخ می‌دهد که این تیم چندین سال بدون فتح هیچ جامی به کار خود ادامه دهد.»

تیم تیتو ویلانووا می‌تواند با جبران شکست ۴ بر صفر در دیدار برگشت به اولین تیمی در تاریخ بدل شود که توانسته در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به این بازی‌ها برگردد.

اینیستا افزود: بارسلونا باید برای بدست آوردن خیلی چیزها تا پایان این فصل بجنگد. هم در لیگ اسپانیا و هم در لیگ قهرمانان اروپا باید به تمام چیزهایی که می‌خواهیم برسیم. برای رسیدن به فینال باید از نیمه نهایی گذشت. می‌خواهیم این کار را انجام دهیم هرچند که کاری بسیار سخت است.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.