اپتیموس جی پرو، ۵٫۵ اینچی FHD با باتری ۳۱۴۰

ممتازنیوز:

اسمارت فون اپتیموس جی شرکت ال جی را می بایست پرچمدار قدرتمند این شرکت نامید که در هنگام معرفی توجهات بسیاری را به سمت خود جلب نمود. مدتی است که بحث نسخه ای جدید از این اسمارت فون با نام اپتیموس جی پرو مطرح می شود، اسمارت فونی که امروز شواهد، مدارک و مشخصات کامل تری از آن منتشر شد. انتظار می رود که این محصول ال جی در رویداد MWC 2013 به نمایش گذاشته شود.

LG-Optimus-G-Pro-phone

این اسمارت فون یا فبلت دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی فول اچ دی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و از نوع IPS-LCD است. قدرت آن را یک پردازنده ۱.۷ گیگاهرتزی چهارهسته ای اسنپ دراگون در کنار ۲ گیگابایت رم تامین می کند. دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۲ مگاپیکسلی در جلو که قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰P دارند از دیگر مشخصات این دستگاه قدرنمند هستند.

Optimus G Pro دارای حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی به همراه یک اسلات مایکرو اس دی می باشد و انرژی مورد نیاز این دستگاه را یک باتری بزرگ ۳,۱۴۰ mAh تامین خواهد کرد. NFC، خروجی “HDMI و RGB” و بلوتوث ۴.۰ از دیگر ویژگی های این محصول جدید ال جی است. منتظر رونمایی از اپتیموس جی پرو باشید. نظر شما در مورد این اسمارت فون یا فبلت چیست؟

LG-Optimus-G-Pro

phonearena


PCWAR.COM | News and Reviews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.